Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bah! Nu ik dit typ kan ik me er alweer over opwinden. Zo onverantwoord
Ik zie geen reden waarom je haar niet zou tonen!
Fijn dat het leuk was! Jammer dat het met Keesje nog niet zo vlot,maar misschien inderdaad wel haar leeftijd waar je je moet bij neerleggen ook. Ondertussen kan je het haar maar zo comfortabel mogelijk maken. Het gaat echt snel! Binnenkort krijg ik weer hyper mailtjes hihi en zijn we aan het aftellen!

AniekR schreef:Leoniiek90, welkom! Heb je al gezien in het MK-topic van mijn merries, leuk dat je ook hier mee komt praten!
Knappe merrie heb je hoor, Charmeurs zijn wel gaaf meestal! En paps is ook een plaatje. Is je merrie zwart of donkerbruin? Zwart lijkt wel mogelijk, veel wit moet vaak toch wel ergens vandaan komen...

, ze zijn van vrienden van mij en beide uitgerekend in de derde week van juli (340 dagen gerekend). Nimroos verwacht nu 5 veulens volgend jaar en Pjotr 10 veulens, als alles goed blijft gaan dus 15 veulens van mijn eigen hengsten waarvan 2 bij mijn eigen, echt heel veel zin in volgend jaar!! 

haha

Oepsie.... mijn ongelikte drambeer 
Ik heb haar 3 dagen niet gezien en had gisteravond echt zoiets van
wat een pokkel

Mooi buikje!