Hier nog maar 66 en 63 dagen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het rare is dat ik hem/haar waarschijnlijk nog eerder zal ontmoeten dan ons veulentje!
Dat gaat hard zeg ineens...

Ik weet alleen niet hoe het afgelopen is. Weet wel dat ik vanalles tegelijk moest regelen en zorgen dat het veulen eruit kwam. Het zal toch geen voorteken zijn???
Heb ik namelijk gedroomd 2 nachten geleden, en oh ja, de fokker van Casu kwam aan huis met een contract dat mijn moeder destijds getekend had dat alle veulens van Casu werden overgekocht door haar, en ze wou 80 000 euro betalen voor het ongeboren veulen. Wat was ik kwaad op mijn moeder dat ze dat getekend had.

Yellomofoon schreef:Neenee, is geen voorteken, anders gaat Casu ook te vroeg bevallen van blauwe franse bulldog pupsHeb ik namelijk gedroomd 2 nachten geleden, en oh ja, de fokker van Casu kwam aan huis met een contract dat mijn moeder destijds getekend had dat alle veulens van Casu werden overgekocht door haar, en ze wou 80 000 euro betalen voor het ongeboren veulen. Wat was ik kwaad op mijn moeder dat ze dat getekend had.
![]()
Was heel blij toen ik wakker werd, en was heel de dag slecht gezind
Ik wil ook niet!
(ik wil dus absoluut geen kinderen, nemen we ook alle voorzorgsmaatregelen voor overigens.
)