Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Vitaquilla schreef:Ben weer ontspannen hoor!
Heb d'r net zelf even opgevoeld (de DA slaat ze weg en heb zelf stage gelopen bij me DA)
Hele darm leeg tot het laatste stukje waar ik bij kon. Had 2 hele kleine voetjes te pakken die de darm dicht duwden.. Heb de voetjes weg geduwd en nog geen 5 minuten later lagen er 3 hopen mest in de stal en stond mijn merrie na een diepe zucht super blij op stal!!
Heb een doos lange handschoenen en een fles glijmiddel gehad. Als dit krummel z'n favoriete ligging is zal ik m nog wel een paar keer aan de kant moeten duwen..
Fijn he! veulens met lange benen fokken.. het kan ze nu al niet meer fatsoenlijk kwijt en we moeten nog dik 100 dagen!
Al_Zawraa schreef:Wat een enge verhalen allemaal over kiezen trekken enzo.
Hier is de eerste vandaag geïnsemineerd, follikel van 4 cm, ze gaan haar morgen nog een keer checken en eventueel zondag ook nog. Als het ei er zondag nog niet af is insemineren ze dan nog een keer. Ben benieuwd, hoop dit jaar meer geluk te hebben dan vorig jaar.
ShamalArabs schreef:Al_Zawraa schreef:Wat een enge verhalen allemaal over kiezen trekken enzo.
Hier is de eerste vandaag geïnsemineerd, follikel van 4 cm, ze gaan haar morgen nog een keer checken en eventueel zondag ook nog. Als het ei er zondag nog niet af is insemineren ze dan nog een keer. Ben benieuwd, hoop dit jaar meer geluk te hebben dan vorig jaar.
Spannend!
Heb jij toevallig verstand van maten? of iemand anders mbt arabsformaatveulens?ik niet namelijk, wij gebruiken geen dekens.
Iemand vraagt om maten voor veulendekens voor een arabje [AV] gemiddelde maat arabisch veulentje
Tooske schreef:Cynthia wat een mooie buik! Schiet nu ook al op hé.
Hier ook nog maar 80 dagen ongeveer begint nu echt te korten. Spannend voor iedereen waarbij het snel komt kan niet wachten.
Vrijdagavond op de hengstenkeuring in de Brabant Hallen papa Charmeur weer gezien wat een gave hengst zeg en gewonnen dus dat belooft wat.
Het boek van Paul de Vries gekocht daar over dekken bevallen en veulentje erg interessant.