Vraag me net even af: die merrie van Patsyke, wat voor ras is dat? Wel een mooi beestje om te zien met al dat haar over de hoeven.
OK, nou mooie is het in ieder geval. Als ze er nou ook nog een mooi veulen uit gooit (en het liefst vanavond nog)...
Laten we het hopen en dat alles gezond ter wereld komt... maar ze moet beetje gang maken hoor hahahaha....
Cheetahfan schreef:Is het geen tinker/shire ? Iets in die richting?Helemaal goed, het is een kruising. (ik lees al 3 jaar elke keer het DBT, vandaar).Ze kegelt al, toch Inowa?
Ah, ik mag toch nog wel wat uren doorhalen met leren voor tentamen morgen, kan de cam er ook nog wel even bij aan blijven. Ze lijkt nu nog gewoon wat te scharrelen? Je ziet al wel dat ze een goede puntkont heeft gekregen.Snap niet zo goed waarom hier http://www.marestare.com/fcam.php?alias=huybersutopia een low op staat..
Veulentje heeft inderdaad veel te verduren zeg. Komt dit wel goed en gaat ze het nog wel beter accepteren????
Ik hoop dat het nog bij draait.Ik weet niet of het een maiden is. Volgens mij wel?Hoop het ook voor de eigenaren.