Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ook naar de staleigenaar dus.. zelf maar ff binnengezet net want eeh dat is wel een beetje een banketstaaf risico haha

Niet meer dat lange wachten
.
. 

ze belde net, ik kan vanavond ook naar hun toegaan en daar slapen, dan mis ik het eens een keer niet

.
echt relekst hihi
haha

.corinepgek schreef:Vanaf wanneer kan je een veulentje een beetje leren mee te lopen aan een halstertje? Ik doe nu wel iedere keer een halster met touw om maar heb 1 arm achter zijn kont en de andere voor zijn borst, anders istie niet te houwen en springt alle kanten op. Maar hij gaat natuurlijk steeds groter er sterker worden en dan kan dat niet meer op die manier.
Ohja ik duim nog steeds voor alle andere merries die overtijd lopen, maar het helpt nog niet zo erg geloof ik, had gehoopt dat ik een babyboom begon maar sterkte iig nog!
Maar hoe lang gaat het duren dat ik hem alleen aan het halster mee kan nemen. Dus m niet meer hoef te duwen of tegen de houden bij zijn borst alstie opeens wil galoperen(kan die ook in staptempo
).