http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=175&t=792984
Hier alvast een voorproefje....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

savath schreef:Mooi veulentje,het valt me op dat er veel zwarte zijn ,of is dat maar een gedachte

silketje schreef:glazen bol??? stof hem een af en kijk er nog eens in

Bij Heidie
jennyk schreef:Hier geen glazenbol, ja waar was ie nou het laatstBij Heidie

Kunnen ze nog sektie doen om te kijken wat er geweest is, of wil je dat niet? En de konijntjes ook nog, bah wat een pech, enig idee hoe dat dan weer kon gebeuren?
Wanneer gaat het nu geboren worden, kun je dat ook al voorspellen?
Frustrerend wel als die uier zo schommelt he 
Kun jij je nu voorstellen dat er mensen langer dan een jaar moesten wachten? Aaaaargh, daar zou je toch gek van worden!
Weinig op te zien ook, uier is hetzelfde, muts achter is wel wat dikker en uitgerekter, maar ik denk dat er geen verschil op foto te zien is met de laatste. Neon heeft vandaag wel "zwangere-mutsen-mishandeling" gehad, na maanden heeft er vandaag weer iemand op haar rug gezeten.
De 3-jarige kleindochter van de stalhouder wilde erop, dus ik haar voordat ze naar buiten ging even vastgezet en haar erop getild. Neon had alleen oog voor het gras eigenlijk en probeerde enkel de lange grassprieten waar ze nog net bij kon te pakken.
Oftewel, eetlust weer genoeg.
Nou ja, misschien ligt er vannacht wel een verrassing in de stal.
Ik hoef me zeker niet te vervelen in de weekenden. KDHtjuh schreef:savath schreef:Mooi veulentje,het valt me op dat er veel zwarte zijn ,of is dat maar een gedachte
Die van ons is niet zwart hoor, kijk maar eens in zijn topic
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=175&t=792984

(arme silkie) Maar als ze gewoon een lege uier had gehad en geen harsjes en druppeltjes dan ging ik ook echt niet waken hoor.
Dan liet ik haar lekker doorlopen tot wanneer ze op een fatsoenlijk moment ging harsen.. Zoals 2 a 3 dagen van te voren.. zoals alle normale merries doen.. Maar liberty niet hoor..
die gedraagd zich liever als een nachtmerrie.
Heske heeft ook best lang geharst, toen weer even een paar dagen niet en toen ging ze weer verder. Alles bij elkaar 7 -10 dagen denk ik, maar zij bleek dan ook een avondmerrie, dat scheelt toch weer iets
(22:45 veulen)

Whiz schreef:Oooh allesziendoog van Proud Justify.. Vertel mij vertel mij.. wanneer maakt mijn merrie me blij?!
Voor sinterklaasgedichtjes bij jou dus???