Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dees_daan schreef:rivernahaar buik:
links een 9 jarige nakomeling van haar, die vandaag opgehaald word (verkocht), en rechts Riverna foto's zijn van vandaag:
en haar uier:
Riverna is 27 april uitgerekend
Maseike schreef:
HHenny schreef:ik kan ook nog een tussenschot verwijderen,dan heeft ze een stal van 9 bij 3 m
ze is zelf 156 hoog
Mijn merriebox is 5 op 3 en dat gaat goed voor een merrie tot 1.65m voor mijn andere merrie van 1.72m hebben we ondervonden dat dit na een paar maandjes toch aan de krappe kant is. Maarja we hadden ook niet verwacht dat ze zo groot zou worden.

ze zien er top uit!

?
?
?

Als ik toevallig ooit in de buurt ben zou ik maar opletten of hij niet opeens verdwenen is 
Spannend zeg!

Daar maak ik me ook zorgen om ze moet nog 5 weken... foto's ga ik nu maken en volgen. 

Maseike schreef:@ jennyk. Die dromen zijn niet leuk want je schrikt als ik weet niet wat.
En je bent dan ook echt klaar wakker.
@ Heeeej Whiz..Nog even dan komt nummer 1 bij jou...
Wil nu wel eens foto,s zien hoor haha
Maar goed, blijft vervelend om iets naars te dromen.
petraaken schreef:wow de heeft al veel uier zeg. De mijne is uitgerekend op 21 april en is nu pas begonnen met uier maken. Wel veranderd ie snel vind ik . Ik had sinds zondag niet meer gekeken en gisteren was ie al weer een stuk groter. De mijne is wel een maidenmerrie.
minnie_muis schreef:Faniek: ze zien er goed uit!
Guenivre: Idd best uier!
Ja wij hebben nu dus 2 merries die kegelen! Turella is wel al wat onrustig! Dus vanmiddag de beide boxxen maar netjes maken!
,bijlezen is hier soms zo al onmogelijk,laat staan als je op vakantie geweest bent!
Hopelijk is mama nu geleerd!! Bij ons zitten ze ook nog op kraamstal,gelukkig nog geen zulke ongelukjes gebeurd..
,al zijn er hier al meer wolken aanwezig.. In elk geval,hij groeit goed,en zuigt mama al zo een beetje leeg,we moeten haar flink bijvoeren en hij is pas 14 dagen oud! WOrdt tijd dat ze op het gras staat!
Maar je begint duidelijk de puntge vorm te zien,en de uiertjes schieten héééél gestaag in gang.. Nog een maandje..

omdat er ook geen verbetering in zicht is...
misschien ligt het aan het weer en is het geen écht teken?