.......kijkt hier ook maar weer eens mee........komop Copper, je kan het best ! ( voor de kerst hoor )
Santa Claus is coming to town So You better watch outYou better not cryBetter not poutI'm telling you whySanta Claus is coming to town He's making a listAnd checking it twiceGonna find out Who's naughty and niceSanta Claus is coming to town He sees you when you're sleepingHe knows when you're awakeHe knows if you've been bad or goodSo Copper get that foal for Marije's sake!
haha daan is op dreef... misschien helpt het idd wel daan dus van mij mag je nog wel ff doorgaan met je kerstliedjes....
nog even en ik krijg de kerstliedjes niet meer uit mijn hoofd ik vond die kerstboom met ploppers geweldig die moet met kerst maar echt bij copper op stalhet heeft vandaag nog niet geholpen maar misschien vannacht copper zet hem op ......gr. annita
MarijeR schreef:Volgens mij kan ze geen tel stil staan vanavond... Present Heeft ze al meer hars/uier dan gister?
Nou, dat hangt nog. Heb de pc in de slaapkamer erbij aangezet maar ik weet niet hoelang ik de ogen nog kan open houden.
Copper is nog alleen zie ik, en nog niet tevreden met haar coupe pleeborstel, maar daar wordt hard aan gewerkt