viewtopic.php?f=10&t=391699
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Odess schreef:LaTroelala schreef:Een vraagje; hebben jullie drachtige merries ook wel eens bruinige/rooïge afscheiding????
Misschien maak ik me zorgen om niks, maar ik weet dat een drachtige merrie ook placentaontsteking kan krijgen.....
Mijn merrie heeft dat ook en ik heb het ook al van anderen gehoord. Moet ze nog lang?
Sanne, kom mij heel bekend voor. Lady leek ook erg leeg en zeker weten in de draf. Het komt mede door de warmte maar ook zeker door d'r dracht. Heb vandaag weer les gehad en Lady ging als een trein. Heel hard galopperen en op den duur ook heel hard draven. Ze kan het nog wel, maar na 25 minuten is het tankje helemaal leeg en daar mag je zo zachtjes aan ook gaan toegeven. Veel stappen tussendoor helpt wel een beetje, dan kan ze weer een beetje op adem komen en kun je weer verder.Citaat:Voor de mensen die hun merrie normaal gesproken gewoon rijden, wanneer zijn jullie gestopt? Of wanneer vonden jullie het tijd om te stoppen?
Ivanka is bijna 8 maanden en ik heb echt moeite om haar in draf te houden, terwijl de galop bijna als vanzelf gaat! Heel raar... Half uurtje rijd ik hóóguit, langer houdt ze gewoon echt niet meer vol. Is dat raar voor bijna 8 maanden? Of is dat gewoon? *leek spreekt*
Tinne schreef:Marije, hoe lang denk je dat Copper het nog vol gaat houden? Die uier begint ook al aardig voller te worden!!
Tinne schreef:Ik doe al veel stap tussendoor.. Nou ja, ik kijk het gewoon nog even aan. Wie weet is het idd haar "dipje" waar ze gewoon even doorheen moet. Nog anderhalve zak basisbrok heb ik, die is over anderhalve week ongeveer op en dan gaat ze over op merriebrok. Wie weet helpt dat ook wel!![]()
Marije, hoe lang denk je dat Copper het nog vol gaat houden? Die uier begint ook al aardig voller te worden!!
Sjen schreef:Ik hoop eigenlijk dat ze 'm nog even laat zitten, eerst tentamens maken! En vannacht sowieso weer lekker in een bed slapen
Sjen schreef:@ Cheyenne01:Ik ben ook nog aan het twijfelen, maar ga er laat vanavond naartoe nog. Ik hoop dat ze me dan een beetje tekens geeft... op hoeveel dagen was Cheyenne bevallen? Want Siena zit nog erg vroeg in haar dracht.
cheyenne01 schreef:Sjen schreef:Ik hoop eigenlijk dat ze 'm nog even laat zitten, eerst tentamens maken! En vannacht sowieso weer lekker in een bed slapen
toen ik dat 2 weken terug dacht, zeiden ze slaap er nou maar, als je het niet doet krijg je spijt en het is nu weekend........'s nachts is River geboren![]()
toch blij dat ik het wel gedaan heb