Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

imagen jpg
je hoorde de opluchting door de telefoon toen ik zei dat dat de juiste hengst was.

De merrie ven goeroe die erbij loopt was vorig voorjaar nog erg schraal en is absoluut nog niet dik, maar daar zien we toch ook een erg mooie buik aan hoor.
)
ik ben zoooo groot fan 

(misschien alleen nog wat keurings/showplannen, maar dat zien we dan wel hoe of wat)
Heb zonet ook een foto naar goeroe gestuurd, dat Yazhi vast aan het oefenen is voor DBT2018 
Inderdaad echt van die gigantische teddyberen zijn ze dan. Enige nadeel is als ze natgeregend zijn of onder de modder zitten. Maar die harige koppies...
binnen paar maanden herken je haar vast niet meer.
(nuja, mooi hopen we, maar een veulen was het alleszins!) 

Maar ik volg wel lekker mee!nine1987 schreef:Wat komen er waanzinnig mooie sieraden en portretten voorbij.. Dat medaillon met die as en t steentje vind ik echt prachtig..![]()
Maar kun je dat gewoon dagelijks dragen?
Ik wilde heel graag een assieraad en ik vond het heel mooi dat het as bij dit medaillon zo mooi zichtbaar was. Je kan hem gewoon dagelijks dragen. Het as is een charm die in de medaillon zit.

en rond is ook mooi en dat heb je als je drachtig bent, rond en gezond
Best wel grappig eigenlijk. dat sommige mooi strak blijven erst nog en de ander eigenlijk al direct ontploft is.