) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) 

Maar dat gaat vast niet lang meer duren.
) maar wat mij betreft is het wel goed en genoeg geweest.... We gingen voor 1 jaar, dat werden er 2 en toen besloot ik Jill te kopen (was hetgeen ik tegen manlief zei toen hij thuis kwam met de woorden: we kunnen met 1 jaar verlengen) dus kan t op 2 manieren bekijken 

AniekR schreef:Leuk dat je toch nog een show gaat rijden met CL. Zolang ze nog goed te rijden is en goed op de signalen let die ze afgeeft moet het nog prima kunnen ook lijkt me!
Ben benieuwd weer naar het verslag!
En het is dus (zo goed als) zeker dat jullie volgend jaar weer terug komen? Wel leuk om dan nu nog een keer mee te kunnen doen inderdaad.
Chrisje, ik zie er nog niet heel veel aanMaar dat gaat vast niet lang meer duren.

Prachtige plaatjes en wat is Fi mooi. En heee jij ook jarig vandaag, ik ook
Gefeliciteerd hopelijk heb je een leuke dag 

Fientje die krijgt al buikje vind ik
k,k,
gefeliciteerd
dan hebben ze commentaar op je verblijf, je dieren, het is altijd wat in plaats van de mensen gewoon raad te geven en hun vragen te beantwoorden. Tuurlijk is opbouwende kritiek toegestaan waar je iets aan hebt en om uit te leren maar zie vaak andere dingen verschijnen.

gefeliciteerd!

Hoe was jouw dag? Enne.. hoe oud ben je geworden?