Beetje onduidelijk maar dit is van maandag avond 3 mei (5 mei is toen veulen geboren)

En dit is van 5 mei savonds..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Neonlight schreef:melanie_h schreef:Even een vraagje. Zouden jullie misschien jullie veulens willen opmeten.
Ik ben begonnen met een collectie veulenpyama's te maken voor de mini's maar krijg nu met regelmaat de vraag of ik ze ook maak voor de maxi's.
Wil ik opzich wel gaan doen, maar heb geen idee wat de maten zijn van maxi-veulens
Wat voor maten wil je weten? En wat moet ik me voorstellen bij veulenpyama's?
Ik heb vorig jaar dekens gekocht voor mijn veulen, om te gebruiken bij de keuring. Ik heb toen maat 125 gekocht, veulen was ongeveer 1.30m hoog. Moet een D-ponyveulen zijn, maar mijn veulens hebben het groeischema zo'n beetje van een groot paard.Niet representatief voor een standaard D-ponyveulen maat.
sonjim schreef:Net gaan kijken wieneke schrok wakker van mij die lag languit te pitten, ik twijfelde van de week nog of een halsteralarm handig zou zijn, maar niet bij die 2 zo te zien.
Candy is wel onrustig, rondlopen, staan om te plassen en dan een heel klein beetje plassen, zit me niet helemaal lekker.