Eigenaresse wil het liever niet op bokt, dus dat moet ik respecteren, sorry.
Begrijpelijk! Sterkte!
essiesilly
Geplaatst: 11-05-10 12:42
airborn hoe is het met het veulen nu? al nieuws?
net terug uit utrecht, merrie is daar gebleven, had een folikel van 4.7 bij 3.7, was al aan het vervormen en zacht dus vanavond of morgen ocht insemineren
jolandje
Geplaatst: 11-05-10 13:06
ha weer nieuwe veulentjes geboren van harte gefeliciteerd, amanda en coldstar
Maseike
Geplaatst: 11-05-10 13:09
essiesilly schreef:
airborn hoe is het met het veulen nu? al nieuws?
net terug uit utrecht, merrie is daar gebleven, had een folikel van 4.7 bij 3.7, was al aan het vervormen en zacht dus vanavond of morgen ocht insemineren
Spannend ik hoop dat het in 1 x lukt.
essiesilly
Geplaatst: 11-05-10 13:10
hoop het ook normaal gesproken word ze al drachtig als je boe roept dus
Zo, jij kunt je al aanmelden nu voor het topic van 2011.
essiesilly
Geplaatst: 11-05-10 13:21
ja want er is BOE geroepen haha nee laat ik niet te snel roepen, beest is heel haar leven altijd in 1x drachtig geworden dus hopen dat ze dat idd nu ook weer is
Dit is kitzbi vandaag het uier begint vorm te krijgen
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 11-05-10 13:48
Wow, en altijd meteen drachtig? Vruchtbare merrie.
Knappe Kitzbi weer.....
essiesilly
Geplaatst: 11-05-10 13:49
ja altijd in 1x heel vruchtbare merrie en spijkerhard dikke tieten van kitzbi
pretty
Geplaatst: 11-05-10 13:51
zo kitzbi haalt straks Pretty nog in!
Amadake en Coldstar gefeliciteerd!! Ik wil nu wel fotos zien hoor!
Verder een aantal zieke veulens..zielig die kleine leventjes..hopelijk gauw beterschap!
Mabon wat jammer voor Dora zeg,hoor je het ook aan haar ademhaling? Hopelijk groeit het uit!
Ik sta al 4e in het lijstje! Hier niks wat op een naderende geboorte lijkt,gisteren was het vocht uit dr uier wel doorzichtig en vandaag is het toch al wit-doorzichtig. Maar het moet nog veel dikker en plakkeriger en vooral voller..kan nog wel meer dan een week duren gok ik zo.
zag ook een aantal veulens die ziek waren maar ging nu weer wat beter? altijd balen zeg zoiets..
winoa groeit nog steeds in omvang en uier word langzaam aan meer. ze is nu van de lijst af omdat ik nu toch maar tot 4 juni tel.
en dan PRESCA!!!! het gaat echt geweldig met deze dame en ze vind zichzelf al heeeel wat.
brutaal en eigenwijs maar ook ontzettend lief en knuffelig. ben erg blij met haar want ze is gewoon super
presca is nu 4 dagen oud en kan al aardig overweg met haar lange beentjes. ben ook helemaal verliefd op dat beestje.
ze begint nu al heel serieus aan het gras te plukken maar ze sabbelt verder alleen maar haha wat mama kan kan ik ook maar dan iets minder goed.
presca heeft erg veel energie en word nu al af en toe moe van der,kennismaking met winoa is ook allang geweest maar ze mag niet bij winoa in de buurt komen met pepper erbij.
haha de mijne weet vooral de renknop te vinden. Niet stom voor essie bedoeld trouwens maar ik zou het wel echt een mega flater vinden als er super veel doodnormale veulens van totilas komen. En dat de veulens dus helemaal niet zo geweldig zijn. Zal wel niet maar ik zou het wel een mega flater vinden, maar laten we hopen voor de mensen die met hem dekken dat het leuke veulens worden!!
pretty
Geplaatst: 11-05-10 14:27
sjah veel hangt toch van de merrie af ook he Kyrkelover,en die van Essie heeft wel al haar kwaliteit bewezen! (heb even profiel bekeken ) met een flutmerrie ga je echt geen superveulens fokken,ook niet met een bewegingswonder erop!