Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik vind dat echt overdreven veel maar heb geen andere keuze omdat ik dat slechte hooi nergens kwijt kan en ook geen machines heb om zo'n grote balen weg te nemen.
Steffi_H schreef:Veel plezier in de cinema essiesilly! Hopelijk is de film niet zo eng als hij lijkt en kan je vanacht rustig slapen
Oh ja, en er werd nog gesproken over welke dieren jullie allemaal hebben.
Ik heb:
-3 katten (2 binnenkatten en 1 stalkat)
-1 landschildpad
-2 paarden (+2 ongeboren veulens)
-2 honden
Vroeger hadden we nog 3 gebils, 4 cavia's en 2 konijnen maar die zijn van ouderdom gestorven.
en 1 veulen in buik
) Cynthia82 schreef:IK WIL OOK SNEEUW!!!!
Hier inderdaad wat Marlis zegt; gisterenavond wat natte sneeuw. Nu 2 graden en bewolkt.
Ik ga zo toch echt gewapend met mijn skibroek naar Dais.
(ik ben bijna 4 jaar geleden geopereerd aan mijn heup en ik word zo verschrikkelijk stijf als het koud is. Dus die skibroek is mijn beste maatje in deze tijd van het jaar)
Cynthia82 schreef:IK WIL OOK SNEEUW!!!!
Hier inderdaad wat Marlis zegt; gisterenavond wat natte sneeuw. Nu 2 graden en bewolkt.
Ik ga zo toch echt gewapend met mijn skibroek naar Dais.
(ik ben bijna 4 jaar geleden geopereerd aan mijn heup en ik word zo verschrikkelijk stijf als het koud is. Dus die skibroek is mijn beste maatje in deze tijd van het jaar)
Toen ging ik nog even alleen met peep b uiten uitstappen (ze rijd altijd zonder problemen allee buiten) maar ik was een heel klein stukje naar buiten wilt ze k=om gaan keren, ik haar weer terug gedaan maasr ze wou gewoon echt niet. Dus nadat het me gelukt was er toch nog een stukje te krijgen heb ik haar zelf omgekeerd. Toen nog lekker hard gegild op peep want voor het erf lag een doodgereden duif met ze kop eraf en ingewanden ernaast. Peep ging er wel braaf langs.
MIjn capuchon afdoen
Ze kon al mijn jas uittrekken (ze pakt dan mijn mouw en houdt vast en ik 'draai' uit mijn jas) en mijn muts afdoen 

Ik hoop dat ze schimmelvrij blijven, de paarden vinden het iig erg lekker