Gefeliciteerd Sjelle, heel bijzonder om tegelijk met je paardje zwanger te zijn.
Saffier, dat is voor mij dus ook geen oplossing, mijn pony is namelijk doodsbang voorh te sceerapparaat...
Laarski
Geplaatst: 31-10-09 10:54
Goeiemorgen Ladies!!
Terra vandaag 100 DAGEN WHIEEE!!! hha, nog lang niet zo ver als de meeste hier maar ik vind het alweer heel wat
Ziet nog niet echt verschil, maar ik ga toch vanmiddag even een foto maken
MarijeR
Geplaatst: 31-10-09 14:24
Hier zit Dynamic ook op 100 dagen. Isis zit op 233 dagen en toch lijkt Dynamic al een stuk verder
Isis is voor haar doen lekker spekkig. Ben ik wel blij mee want ze wordt in de winter snel wat schraal. Zeker nu ze al minder hooi gaat eten en daar heeft ze straks bijna geen ruimte mee voor. Dynamic is gewoon moddervet.
Lekker dikkie dik hoor Marije, mijn merrie word ook al aardig dik. Op stal zagen ze het ook al goed, helaas is ze momenteel kreupel door mok, dus kan haar niet echt trainen.
Even een vraag,
Met welke merriebrok hebben jullie goede ervaring? Ik voer nu Havens merrie brok en vanaf welke maand gingen jullie bijvoeren en hoeveel voerde je dan bij( mijn merrie is 1.65)
Kan het bericht niet wijzigen, maar voer het momenteel nog niet, maar wil het gaan voeren van Havens.
manueeltje84
Geplaatst: 31-10-09 16:54
Heb mijn veulen al opgegeven voor de veulen verkiezing. Mijn knappe Enjoy
Morgen ochtend wedstrijd met Avanti, ben benieuwd hoe het gaat. Ga hem zo nog ff rijden, en dan lekker wassen en vlechten dan hoef ik dat morgen ochtend niet te doen. Mijn manneke is toch pas vanavond laat thuis, dus doe lekker alvast mijn¨spullen poetsen en in de vrachtrwagen gooien. Dan hoef ik morgen alleen ff m,n knollie te voeren en te poetsen en dan kan ik weg.
Kan ik ook lekker nog wat langer liggen in bedje
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 31-10-09 17:27
Hier ook een mijlpaal, volgens mij (als het onderschrift van Nicole klopt) is Neon 150 dagen drachtig!
Neon: Vooraan staat de datum waarop het is aangepast, er stond net nog 29-10 dus je moest er 2 dagen bij op tellen Gefeliciteerd met de 151 dagen dracht (ik wist niet dat je 150 als mijlpaal aanhield)
SA: Een screenshot daarvan zou een mooi voorbeeld zijn (Het filmje zelf niet vind ik, hier breekt het water alsnog spontaan, maar daar moet je zelf niet op gaan staan wachten)
Haha zie net dattie heel precies berekend op foalcam. Melody is nu 187.04166666666666 dagen drachtig.
Morgen 2e keer L1 met haar starten,verwacht er niet veel van. Maar ze zou zoals ze nu loopt nog en winstpunt kunnen rijden,dr impuls is aleen wat minder dus dan is het net hoe dat gepunt word..
ben ik ook een keer weer, had niet echt zin om alles bij te lezen om eerlijk te zijn... Interessant filmpje sjoert, helaas ging het vorig jaar bij mij niet zo goed met de red bag......
ik las al wel dat er nog heel wat drachtige dames in de sport lopen. Uk is inmiddels een dag of 150 onderweg en ik wil eigenlijk proberen om voor ik haar met zwangerschapsverlof stuur haar nog L2 te krijgen, of dit lukt? Ik vrees van niet, madam begint al aardig buik te krijgen. Helaas wordt ze vrees ik net zo zwaar als haar moeder in de dracht dus ik probeer nog zo lang het gaat te rijden, maar hoe lang dat nog is?
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 01-11-09 00:33
Hmm, heb dus de 151 dagen mijlpaal vandaag. Echt aan mijlpalen doe ik niet, omdat ik ze toch vergeet. Hoewel ik de 200 dagen niet wil vergeten, die heb ik van alle keren volgens mij op de foto staan.
Succes manueeltje!Ik hoef pas om 1uur dus dalijk op mn dooie gemak even invlechten.
Ach inkepink gewoon proberen je weet nooit...meisje hier op stal heeeft vorig jaar een maand voor het veulenen nog haar eerste puntje M2 gereden,en die was ook erg dik.
Ik dnek dat ik haar trouwens vandaag onder dr winterdeken zet,komende week gaat het kouder worden geloof ik. Kan ik eindelijk kijken hoe dr nieuwe deken staat die heeft ze van de zomer gekregen voor dr poseertalenten in voor de BR folder.
Mijlpalen hou ik eerlijk gezegt ook niet echt bij,vaak denk ik,tis alweer lang geleden dat ik gekeken heb naar hoeveel dagen ze is,in dan ga ik ff kijken.
Caresse07
Geplaatst: 01-11-09 10:00
Jus zit vandaag op 150 dagen dracht en ik heb gisteren maar eens wat foto's geprobeerd te maken, maar mevrouw is te druk met eten en dan krijg je dus dit soort foto's
En van voren na het lokken met een snoepje
Ze is dus best al dik en zit nog niet eens op de helft
Nudine is 5 mei uitgerekend en ziet er ongeveer net zo uit als Justice! Dus dat moet ongeveer kloppen (of ze zijn natuurlijk allebei veel te dik)... Ga straks wel even een foto maken!
Caresse07
Geplaatst: 01-11-09 10:16
@Noorwijdenes: ah onze merries schelen maar 1 dag dus Ben benieuwd naar foto's van jouw merrie.
Nicole288
Geplaatst: 01-11-09 10:39
Laarski gefeliciteerd
Manueeltje en melody succes!
Proud: Je kunt gewoon zien dat daar een bontje in zit!
Ik wil dus mijn pony zo min mogelijk aan het lijf hangen en zo. Het enige wat ik wil is een fatsoenlijke camera. Dus als iemand een plekje weet waar je heeeeeeeeeel goedkoop voor een paar dagen zo'n ding kan huren. Zodat ik iedereen kan laten mee genieten. Ik wil namelijk geen 20 mensen om de box. Mijn pony kennende is dat niet zo'n goed idee. Dan kijken ze maar via de com.