owens-mama schreef:das lekker dan zo'n pony!!! "duikt in de kast op zoek naar wat anders te eten "haha wij zijn straks allemaal gigantisch aangekomen door deze fopmerrie *ikke ook al aan t snoepen *
owens-mama schreef:en wij maar wortels en dat soort dingen eten. om toch niet teveel aan te komen. en dat door een ponyik eet nu geen wortels hoor
shasta heeft ons letterlijk dr kont toegekeerd. die gaat alles vast heel sneaky doen als wij niet opletten
Ze moet juist nog veel meer gaan gapen!! (heeft neits in huis.......geen tijd voor boodschappen gehad )
Heeft ze nou die brok opgegeten. of heb ik dat gemist omdat ik in de kast weer op zoek was naar vreterij
shasta en geen honger moet morgen wel boodschappen doen, anders heb ik morgen niks te kauwen. als ik weer naar shasta zit te kijken
ik ga maar een kop thee zetten anders blijft ik ook snoepen. wil wel graag dat het veulen straks nog komt, want morgenavond moet ik werken tot 22.30
owens-mama schreef:met dat gewicht en omvang, zullen die beentjes het wel zwaar hebbenOnze benen na het cam seizoen ook