Dus dat wordt licht aan in haar box s'nachts en de camera aan. Mobiele telefoon bij de hand (yep zelfs op het werk) en afspraken of uitstapjes die op het laatste moment zullen moeten afgebeld worden. Kortom spannende week ga ik tegemoet.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus dat wordt licht aan in haar box s'nachts en de camera aan. Mobiele telefoon bij de hand (yep zelfs op het werk) en afspraken of uitstapjes die op het laatste moment zullen moeten afgebeld worden. Kortom spannende week ga ik tegemoet.

dit topic is NIET van de huiskamer
wahahahah
\
dus ik lieg
Neonlight schreef:Knap veulen, en ik denk ook dat het geen schimmel is!
De merrie eet je op? En ze ziet er zo lief uit.....schijn bedriegt dus!
In de dagdagelijkse omgang is het echt de makkelijkste en meest meegaande merrie die ik ooit heb gehad. Luistert naar een vingerknip en een blik, moeilijk uit te leggen maar ze heeft een geweldig karakter. Heeft zij echter een veulen aan de voet, of moet de veearts om wat voor reden dan ook in een straal dichter dan 5 meter komen, dan kun je maar beter maken dat je weg bent. 
Aangezien hij 17 dagen te vroeg is, óf 4 dagen te laat... kàn het heel misschien toch wel een van Timtam zijn. En dan hebben we een kaartje uit de loterij gewonnen want dat betekend dat ik het allerlaatste veulen van deze hengst heb lopen. Mocht hij onveranderlijk schimmel blijken (zoals roan) dan hebben we prijs denk ik.
Cayusejuhh schreef:hahaah Dieniedit topic is NIET van de huiskamer
wahahahah
ff testen
dus geen HK