vrijlover: ben benieuwd naar foto's heb jij al een naam met de B voor je veulen?
zo'n zwangesschaptest voor mensen is idd wel goed gevonden.
Ik heb java gedownload zit nu met misty op de cam

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
IngLio schreef:
@Parouscha, mooie meid! jouw merrie heeft ook al een mooie puntbips. Of is die onbespierd zoals bij Lio? Hoe oud is ze? Eerste veulen?
Ik ben vannacht -zoals voorspeld- niet mijn bed uit gebeld, dus er is nog geen Lio-ukkie. Pff die zenuwen gieren door mijn lijf. Dag 345 is aangebroken.... Ga er rond 12u heen, dan krijgt ze vast haar middaghapje merriemuesli met appel en wortel...
IngLio schreef:Ik las laatst ergens (was dat hier?) dat iemand een zwangerschapstest had gedaan bij zijn merrie. Gewoon een test voor mensen-vrouwen in de winkel gehaald, pis opgevangen en de test erin. En ja hoor, die wees positief uit. Drachtig dus! Misschien wat voor jou om te proberen om het toch zeker te weten (of had jij dat nou al gedaan?)
Sjen schreef:@ Faniek: ja erg he. Maar die van jou kan in principe ook al, aangezien ze de vorige keer ook twee weken te vroeg was!
Ik zie op de cam trouwens alleen maar een felle lamp? Misty is natuurlijk buiten
Citaat:Herkennen jullie een enorme sloomheid bij je paard?
Misschien komt het door de warmte, maar Fanja was
absoluut bijna niet van haar plaats te krijgen vanmiddag.
Het motto is nu: eten, groeien, slapen en stilstaan, toch
wil ik elke dag even met haar blijven stappen.
(Naast de weidegang)
Herkent iemand dit?
elady schreef:Citaat:Herkennen jullie een enorme sloomheid bij je paard?
Misschien komt het door de warmte, maar Fanja was
absoluut bijna niet van haar plaats te krijgen vanmiddag.
Het motto is nu: eten, groeien, slapen en stilstaan, toch
wil ik elke dag even met haar blijven stappen.
(Naast de weidegang)
Herkent iemand dit?
Fnanne schreef:(En tevens is het zulk mooi weer... Foto's!!!)
Sjen schreef:@ Faniek: veel plezier! Welke hengstenshow ga je naartoe dan? Van Hans vd berg was alweer geweest toch