Jade heeft echt een kei beweeglijke baby dit jaar... echt veel heviger dan andere jaren.. zou het deze keer een hengstje zijn?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
lijkt wel een boksbal daarbinnen. 

Neonlight schreef:Ik krijg ook een hengst.Niet gebaseerd op buikligging of beweeglijkheid, meer omdat ik gewoon het geluk niet heb dat ik een merrie fok.
![]()
En een mijlpaal vandaag, 240 dagen dracht, nog precies 100 dagen te gaan voor due date.
Ik droom steeeeds over een merrie maar kan gewoon niet waar zijn. Dat zou te mooi zijn
haha
Pff wat duren die laatste 2 maanden toch het langst

Hier trouwens vorig jaar en het jaar ervoor hele drukke buikveulens gehad maar het waren toch echt merries
Ik hou het allemaal nog steeds niet bij maar goed, wel leuk om alles van elkaar te lezen en te zien hoe iedereen elkaar steunt
prachtig Neonlight schreef:Ik krijg ook een hengst.Niet gebaseerd op buikligging of beweeglijkheid, meer omdat ik gewoon het geluk niet heb dat ik een merrie fok.
![]()
En een mijlpaal vandaag, 240 dagen dracht, nog precies 100 dagen te gaan voor due date.
hier ook zo!!