Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AniekR schreef:In welke zin is het wifi slecht daar op stal? Heb je bijvoorbeeld veel ruis/slecht signaal zou ik zeker geen signaalversterker plaatsen, eerder een homeplug. Maar nou ben ik sowieso geen fan van wifi
Is het internet an sich gewoon langzaam is het ook lastig streamen.
salatiga, is het een grote kwpn-er is 1kg per dag niet heel veel denk ik. Wordt ze ook nog gereden, of dat niet?
Lies (d pony) kan praktisch onbeperkt voordroog vreten. Nou liep kort geleden het veulen er nog bij en opnieuw drachtig, kreeg ze 1 kilo of 1,5 zelfs merriebrok, met daarnaast nog 1 schep muesli. Na het spenen even terug op een halfje muesli alleen geweest en nu weer aan het opbouwen, want ze heeft niet super veel reserves.
Ik vind de Cavalor muesli's wel heel fijn, maar eigenlijk altijd als aanvulling op brok.
Tevens zou ik kijken naar ruwvoer. Kan me moeilijk een voorstelling maken bij 4x 4kg, maar bij ons zijn grote hooibakken op stal eigenlijk altijd gevuld. Alleen als ze van de uitloop even de wei op mogen, kunnen ze er even niet bij
Oh en Lies doet altijd een moord voor eten. Met andere merrie's niet zoveel aan gemerkt, maar krijgen wel meer dan niet-drachtig/zogend.
Jeanne, Fleur ziet er goed uit hoor! Toch leuk om een NON erbij te hebben in het DBT nu Roos dit jaar niet mee doet ^_^
Vulina schreef:Kun je dan niet gewoon simpelweg een kabeltje naar de router trekken?