Joto: Haha zie Toosje staan dan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cynthia82 schreef:Tiwi, ben jij nieuw hier, of heb je eerder meegepraat en ben ik je vergeten?
YSR1971 schreef:Voor de andere lezers: Bernardo is een heerlijke, prachtige Groninger ruin van ik dacht nu 16? En mijn buurman is bijna 71. Die 2 doen van alles samen, rijden dressuurles, menles, springen graag samen, doen mee aan showtjes, ringsteken, menwedstrijdjes onderling, buitenritten (zowel onder de man als met de wagen) door het Lauwersmeergebied, karrentochten, enz. enz. Geweldig vind ik het!!!
melanie_h schreef:Even een vraagje. Zouden jullie misschien jullie veulens willen opmeten.
Ik ben begonnen met een collectie veulenpyama's te maken voor de mini's maar krijg nu met regelmaat de vraag of ik ze ook maak voor de maxi's.
Wil ik opzich wel gaan doen, maar heb geen idee wat de maten zijn van maxi-veulens
Pauk schreef:Kitzbi Gecondoleerd
Magic_Ice Gefeliciteerd met je verjaardag
Amandake Wat een heerlijk ventje!
SI Super dat je haar nu te pakken heb kunnen krijgen!
Horsii.. Toch zegt die spleet ook niet alles, Bij Pauk verdwijnt die ook niet terwijl die bij Alonna helemaal strak moet zijn..
En zo te zien gaat Peeps het toch wel spannend maken nu
Annastacia Gefeliciteerd!!! Wat een mooi meisje!