Weer een slapeloze nacht achter de rug ,Bibi was afwisselend rustig en dan weer onrustig (buik stampen ,staart zwiepen enz....) uier staat nu op exploderen dus ik hoop vannacht op veulentje (ja Joto...je had gelijk )
Mabon; wat een leuk filmpje van Dora, echt zo schattig die kleine sprongetjes.
De babyboom mag nu toch wel eens beginnen, met zoveel merries die overtijd lopen! Vanaf dinsdag lijkt het wel echt lente te worden (voor zover ze dat nu voorspellen), dus de veulentjes kunnen nu wel komen!
Hier nog even een foto van Rahnanah, laat het maar weten als jullie het zat zijn hoor
Eldango gefeliciteerd!!! We willen natuurlijk wel een foto!
Casa is hetzelfde, ga zo naar dr toe om het dek eraf te halen, wil haar dit weekend overdag zonder dek, en dan zondag nacht helemaal zonder dek. We zouden eigenlijk vandaag een pony halen, maar meisje (nou ja, jaar of 30) van wie de pony is is eergister dr vader verloren, dus maar weer afwachten.
Gefeliciteerd Eldango! Foto's willen we uiteraard zien!
Het gaat echt goed met Bhaya, hij liep gister te rennen en te doen, geweldig! Wel iedere keer eventjes gaan liggen maar daarna weer flink rennen.
Ik heb een weilandje wat niet zo heel groot is met een rijbak dr in, al is de bodem meer paddock achtig. Heb de waterbak en de hooiruif al in de hoeken van de bak gezet, ga zo even een stroomlintje spannen op veulen hoogte(was alleen afgezet met 1 strook beoband). Dan kan ik ze tenminste buiten in de bak zetten zonder dat ik er perce bij hoef te zijn, dan zijn er tenminste 2 omheiningen die die zou moeten slopen/overheen springen voor die op de weg of in de sloot zit. Dan ben ik een stuk geruster.
haha, zat mn berichten van vorig jaar terug te lezen.. toen heeft ze ook nog tot 342 dagen door gelopen, en dachten we ook al 2 weken eerder dat ze wel zou gaan bevallen...
Talida
Geplaatst: 13-03-10 12:27
ach die dora wil je toch gewoon in je huiskamer hebben om de hele tijd mee te knuffen? En Rahna in de tuin om de hele tijd naar te kijken
Nog geen veulen!!!! K gaat straks een peen in haar doos dauwen.. plee ontstopper op d'r muts.. misschien dat het er dan uit komt...
Nee hoor grapje!! k wacht lichtelijk ongeduldig af... Er werd gister tegen me gezegd, hoe moet het als jij dalijk zwanger bent? Nou na 8 maanden eruit poepen..