ik dacht te zien dat haar oren verstopt in de doek zitten, maak me nu wel zorgen om de pony die heeft het overduidelijk zwaar..
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 30-11-10 13:10
2 reutjes 2 teefjes. Het lijkt idd een soort badmuts. Ik vraag me af of de dame doorheeft dat haar billen goed zichtbaar zijn .
Voor de merrie hoop ik dat de weeen snel doorzetten en ze kan gaan persen.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 30-11-10 13:19
Heb toch maar even gebeld Ik heb al eens gehad dat de eigenaar nog sliep en de merrie in problemen kwam. De eigenaresse is een paar stallen verder bij een ezeltje dat ligt te bevallen. En ze houdt deze merrie goed in de gaten. Het was haar ook opgevallen dat ze het zwaar heeft.
Die was er al, hier stond net een miniponymerrie die het de hele dag al zwaar was. Deze ezel is vandaag in een andere stal bevallen. Nu kan ik die pony niet meer volgen.
Heb ik geen idee van balance. Op marestare kan dit maar kost je wel een beetje geld. Op ustream geloof ik ook, gratis, maar ik weet niet hoe dat werkt. Misschien eens aan joto ofzo hier opt forum vragen.
Id Ustream Balance.......Trekt wel veel van je computer. Ik kan bv maar 1 cam via ustream aan hebben staan en dan verder niets. Maar regel je dat even snel?? Dan kunnen we meekijken .
Shilo staat nog steeds te staan. Gisteren na de DA heeft ze niet meer gelegen totdat ik naar bed ging....Dat was zeker 6 uur lang en dat is best vreemd voor Shilo.... We zullen maar weer afwachten.
Ik heb nog niet gekeken op ustream, zal ik zo doen. Heb besloten om een surveillance cam hier aan te sluiten zodat ik in elk geval hier thuis kan kijken. Als het dan nog lukt met ustream, zal ik jullie mee laten kijken op aanvraag.
MamaSnoopy
Geplaatst: 06-12-10 14:39
Leuk Balance!!!
Wanneer gaat Shilo nou eens bevallen volg haar al een tijdje Elke dag weer spannend om de cam te openen
Laatste update van Shilo
Hey ladies. She is a little more foalish than usual tonight. I try not to get my hopes up. She just looks too comfy when she is lying down. I would expect she would get much more animated when she's serious. She was crampy and moving earlier, I was hoping that was leading to something. I also saw the stink sticking out the side. What's that all about? Must still have plenty of room to be still moving around like that. Hey, she's gotta go sometime, right? So we Stare http://www.marestare.com/fcam.php?alias=asstecacres