pfffff geen zin om het wer tetype dus lees me topic maar

viewtopic.php?f=59&t=609717&hilit=
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nimber schreef:merel en Elisa wat onwijs erg voor jullie sterkte!!
Bianca. De fokker van Orbaldo is na 10tallen jaren op deze manier om het leven gekomen. .....
Ik gebruik (zonder stress !!) altijd een spantouw om het gevaar voor mezelf in te perken. De hengst is snel genoeg weg tenzij je zo'n brave is die bij je blijft staan omdat ie vaststaat.
Ik heb het spantouw nog maar 2 keer echt nodig gehad. 1 keer was bij een merrie die altijd na het dekken afsloeg.En 2 maanden geleden toen Awa wel goed hengstig bleek te zijn tot Orbaldo wilde springen toen sloeg ze echt goed van zichaf (later bleek dus dat ze wel drachtig was maar gewoon elke 21 dagen hengstig word het sletje)
verder moet iedereen het op zijn manier doen hoor maar ik verbasde me er een beetje over vandaar.
sas is 2 dagen over tijd maaaarrr we hebben stijfstaande tepels en fikse kegels... vannacht gaan san en ik in de stal slapen. Normaal ben ik niet zo vind ik een paar keer per nacht kijken wel goed maar ze is vorig jaar bij haar eigenaar aan de nageboorte blijven staan die ze er af hebben moeten pellen.
gaat dus een lang nachtje worden
wel gezellie met zijn 2tjes!