Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Faniek schreef:Bedankt Marije
Daar is het nog niet echt zacht wel bij de staart, maar iets hoger niet. Iets lager is het ok erg zacht wat eerst altijd gespannen stond..
MarijeR schreef:Vaak zie je idd dat het onderaan bij de staart het eerst zacht gaat worden.
Zal uiteraard per merrie ook wel wat verschillen maar tot nu toe heb ik bij alle merries nog gezien dat het echt heel slap wordt.
Bij mijn merries kan je er een vuist in duwen, zo zacht en los.
Dat kan overigens alleen in de laatste weken van de dracht, wat meteen bewijst dat die konten niet alleen rond zijn van het vet
Er zit wel een groot verschil bij merries met het moment waarop de banden echt heel los zijn.
Zo is dat bij Copper altijd al weken van te voren en terwijl ik ook wel eens merries heb gehad waarbij je het pas op de dag van het veulenen echt opvalt..
Patoucha schreef:@IngLio; klinkt ook goed! ga je bij haar waken of heeft ze een alarm om?
IngLio schreef:Het lijkt idd naar achter geschoven, maar dit is een foto van haar andere kant. Ik zou nog rustig in mijn eigen bed kruipen. Harsdopjes zijn nog geel en nog niet wittig. Je gaat Lio toch niet inhalen he ?!
Slaap lekker. Ik duik mijn bed nu echt in! Wordt toch niet gebeld....
LaTroelala schreef:Een vraagje; hebben jullie drachtige merries ook wel eens bruinige/rooïge afscheiding????
Misschien maak ik me zorgen om niks, maar ik weet dat een drachtige merrie ook placentaontsteking kan krijgen.....