Ja 1, voor m'n merrie die eind juni is uitgerekend. Ik begin achterstevoren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Maar de buik begon toch te groeien. Eind augustus is ze gescand en het was al een groot veulen zei de Da. Die verwachtte toen ergens tussen midden december en half februari. Dusja het mag haast wel hahahaha.
verwacht geen problemen met verkoop. Maar ik zit ik een andere prijsklasse als bv sportpaarden dus dat scheelt ook.
Denk dat ie er snel zal zijn. Mooie combi!
Je ze is enorm geworden
Minthe ook

nieky1993 schreef:Iemand hier al meegemaakt dat een merrie 2 cyclussen gedekt is maar toch van de eerste drachtig is?![]()
Ik twijfel enorm bij jessie nl.
Dit is haar uier vndg. Ze is 302 dagen als ik op de 2de cyclus tel. Indien ze van de eerste drachtig is, is ze rond 320 dagen.
Ze is tussenin niet gescand. Na de 2de cyclus bleef ze afslaan na 18 dagen dus toen gescand rond 20-30 dagen. Kheb niks gehoord van de veearts dat het vruchtje toen groter was als normaal bij dat aantal dagen. Kan een merrie zich nog laten dekken als ze al drachtig is?
[ [url=m/WjJlGu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hengstenkeuze is zo goed als rond, alleen voor 1 merrie wachten we nog even af of er nu een merrie of hengst uitkomt.
hoewel dat nu vervelend is maar als ik het weer voor de komende periode zie ben ik blij dat we geen veulens hebben. Ik heb de plek niet om ze dan goed en wel binnen te houden allemaal. 1 mei is hier de eerste aan de beurt en dat is eigenlijk wel mooi ivm weideseizoen.
hij is nog maar 6 dus heeft nog een hele carrière voor zich.
kom maar op met dat veulen