Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fotsy schreef:Ohjee cheyenne ik duim voor je. Goed dat je gebeld hebt en je dierenarts zo snel reageert.
Kan ze de dracht uitzitten met een gescheurde buikpees? Hoe is de prognose als het toch dat blijkt te zijn.
SparkYY_8 schreef:Leuk dat iedereen zich langzaam al aan het voorbereiden is! Laat die veulens maar komen![]()
Cheyenne, wat verschrikkelijk balen.. ook voor je paard, kan er ook nog wel even bij bij het drachtig zijn... enig idee wat ze eventueel gedaan zou kunnen hebben?
Nu ik die dikkere uiers zie houd ik ze bij mijn merrie ook stipt in de gaten.. Is het normaal dat het gedeelte voor de uier soms wat verdikt lijkt? Iemand die er een blik op durft te werpen?
[ [url=m/7h0bmr.jpg]Afbeelding[/url] ]
En qua bodembedekking: wij hebben onze ruin op vlas (geen put onder de stal) en mijn merrie op stro met matten (wel een put onder de stal). We ruilen ze straks van stal omdat de andere stal groter is, en dan komt ze op vlas met stro erover. Ik ben niet zo’n fan van potstallen omdat het altijd zo stinkt. Eerst maar even afwachten of ze net zo’n smeerkees is als onze ruin![]()
Succes allemaal met de laatste loodjes, zwangerschapshormonen, chagarijnige merries, fokmerries en (zoals ik nog) het lange wachten