Mijn merrie is inmiddels op 309 dagen dracht, het is haar eerste veulen. Vond haar vanmorgen al een behoorlijk uiertje hebben voor hoever ze is!

En zaterdag op de wei

Apart veulen Tanja! Ik vind Pocahontas een hele leuke naam!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
En wat een gaaf kleurtje!
En wat is ze geniaal getekend

maar doet nog even rustig aan.
ik snap dat het je niet lekker zit dat je camera het niet doet.. hopen dat ze deze keer wel doorzet en dat je camera het snel weer doet

)! Leuke namen!! En gefeliciteerd met de nieuwste aanwinst!! Hoeveel verwacht je er nu nog?? Wel fijn alles zo dicht op elkaar!! Ondertussen al een soort van bijgekomen van t vele waken?
En wat is ze leuk getekend! Echt uniek!
Wij moeten nog even geduld hebben, maar met al die blije berichten hier houd ik t nog wel even vol

Dat is er eentje die je niet snel vergeet.
luna zit vandaag op 340 dagen.
maar wat ze zeggen over de slijmprop, dat die er dan binnen 14 dagen zou zijn. Klopt ook niet. Dat is nu 13 dagen geleden.
Net Fi weer getest. Waar ik er gisteren met moeite een doorzichtige, kleurloze druppel eruit kreeg, kwam er net heel enthousiast een straaltje uit en de druppel is nog wel doorzichtig, maar wel wittig. Test nog wel tegen de 7,5:

Vraag me af wat voor kleine veulentjes zoveel borst hebben