kwil mn veulennnnnn!! Morgen uit eten voor mn mams dr verjaardag, komt mn vriendin op ruubs passen, maar zaterdag hebben we weer n etentje! zou het heel fijn vinden mocht het er zijn, maar ja........
Marrlinde, knap veulen! Ben wel benieuwd of het echt een palomino is, zie namelijk ook regelmatig vosjes in die kleur geboren worden, en ik mis de witte manen en staart.
O jee, Mira weer.........allemaal plaats maken!!! Nou, voorlopig hoef ik geen foto's van Neon dan te plaatsen.
peetje82
Geplaatst: 02-04-09 22:04
Maseike schreef:
@ peetje ongeduldig aan het worden
huh, ikkeuh????? Hoe kom je daar nou bij?
Suus94
Geplaatst: 02-04-09 22:13
Marrlinde: Gefeliciteerd met je prachtige veulen!
Mijlpaal!!!!!!!!!! Punette is vandaag 320 dagen drachtig!! Uier was vandaag nog steeds hetzelfde. Ze gingen naar een nieuw stukje van het weiland dat nog omheind moest worden met schrikdraad, dus door alle spullen die ik mee moest nemen ben ik de camera (alweer) vergeten! Hopelijk vergeet ik dat ding morgen niet wéér...
PercyLeen
Geplaatst: 02-04-09 22:18
Wij hebben hier hars of misschien zelfs al een melkdruppel! Ik slaap vannacht dus op stal!
Succes Jeanine hoop dat je snel je veulentje mag verwelkomen
TJolieke
Geplaatst: 02-04-09 22:40
Hoi Ik had me voorgenomen om vanaf 300 dagen dracht bij Marlet hier mee te gaan posten, en das vandaag . Ben steeds fanatiek aan het bijlezen (valt niet mee in dit tempo) Veel veulentjes langs zien komen al, gefeliciteerd allemaal met de prachtige nieuwe aanwinsten! Helaas ook wat slechte berichten die me dan toch weer met de neus op de feiten drukt: de bevalling daar kun je maar beter bij zijn.
Marlet is mooi rond maar lijkt er geen last van te hebben, rent en dolt nog lekker door de wei. Nog helemaal geen uier te zien, zal wel weer helemaal op het laatst komen.
Welkom Tjolieke! Heb je ook een foto van je merrie?
Nicole288
Geplaatst: 02-04-09 22:57
Mira ligt op schema
Hiboune: Klopt hoor, 50/50 kans op vos of palomino
Joto: Nog steeds niet?! Ligt ze achter een hek of zo, ze moeten er vanaf de weg zo bij kunnen zeggen ze. Wat een sukkels zeg!
Maya: Een kroelmoment met Dewi
Saffier weer water, wat ben je dan onthand he, sta je normaal niet bij stil!
Manueeltje: Dat is Mira, die buik hoort zo
Regina moet haar merrietje op een tafeltje zetten voor uierfoto’s
Suziej: gefeliciteerd met de 320 dagen!
Jeanine succes!
TJolieke: Gefeli met de mijlpaal!
Mijn cirkeltje stond zo, was een fluitje van een cent! Toen het testen en ook dat leek goed te gaan, op het laatste stukje na, bij 2 paaltjes niks en pas een meter of 2 verder signaal. Geen punt, die twee paaltjes verzet en de rest wat uiteen gezet zodat het weer strak stond. Alleen 1 probleemstukje naast de bak dat helemaal geen probleem zou moeten zijn Morgen nog even goed over nadenken wat dat kan zijn.
Bij Sofie zonet een druppel hars aan één tepel gespot...
KootMiraDrum
Geplaatst: 02-04-09 23:09
Jeanine84 schreef:
Wij hebben hier hars of misschien zelfs al een melkdruppel! Ik slaap vannacht dus op stal!
Spannend!!!
Peetje neemt de rol van Manueeltje over
Welkom Tjolieke
Silketje, het begint nu pas bij Mira
MarijeR
Geplaatst: 02-04-09 23:13
Iedereen met nieuwe veulentjes gefeliciteerd!
KMD, probeer jij in 1x een vierspan te fokken?
Alle wakers veel succes. Hopelijk nemen die ooievaars geen vrij met het mooie weer
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 02-04-09 23:17
Jeanine, spannend!!!
Asjo, ook bij jou een harsdruppel, ook spannend dus!
Zo, net de refractometer geijkt. Morgen eens meenemen, en kijken of ik hem morgen uit kan proberen. Zal nog wel niets uit de uier komen.
Amandake
Geplaatst: 02-04-09 23:38
Mira
Citaat:
Wist je niet dat dat jouw taak is in een paardenleven? Merriekonten scratchen, stront ruimen en betaalslaaf zijn. Een paard is een dier, en dus niet gemaakt om te werken, dat zijn mensen wel Leuk van je hooikist
Bianca staat heel rustig haar hooi te eten! Denk niet dat er vannacht iets komt..Voor de zekerheid wel de BA omgedaan. Uiers zijn nog wat voller geworden en spenen staan nu niet meer naar elkaar toe!