Twinklebel schreef:En mijn merrie zal heterozygoot schimmel zijn denk ik? Vader is homozygoot, moeder is bruin, en de ouders van de moeder zijn ook geen schimmels.
Yep, klopt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Twinklebel schreef:En mijn merrie zal heterozygoot schimmel zijn denk ik? Vader is homozygoot, moeder is bruin, en de ouders van de moeder zijn ook geen schimmels.
Neonlight schreef:Als de moeder bruin is kan ze nooit homozygoot schimmel zijn.![]()
Heb je de wiki al eens gelezen?
http://www.bokt.nl/wiki/Schimmel_%28kleur%29
.

Nicole288 schreef:Da's idd mooi verdeeld
Wil je graag een schimmel?

, ik ging voor de zekerheid maar zonder bit rijden. toen ik haar aan het opzadelen was schrok ik me rot, haar buik schommelde gewoon helemaal en er staat van alles uit haar buik, het veulen was de hoelahoep aan het doen. ben er wel even op gaan zitten, stukje gestapt maar ze had er niet zo veel zin meer in, was wat sloom. en bij deze mijn excuus, ik zei laatst dat het toch niet kon, dat je het veulen bij je been kon voelen als je erop zat. nou wel dus... het veulen schopte gewoon tegen mijn been aan!
De placenta hing er uit en veulen zat er nog op, een red bag idee dan? (spreek je daar ook van als het geen volledige bevalling is geweest
)
. Heel veel sterkte, hopelijk komt er nog iets uit het laboratoriumonderzoek, ook al krijg je daar je kleine hummeltje niet mee terug