Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!!! Wat is er mis gegaan?
...
Wat vreselijk
Mooi dametje hoor!
Wat een scheet van een veulen! Zo klein nog
Hoe staat het nu met Fleurtje?
Echt balen dat het niet zo heeft mogen zijn... Hoe is je Faye nu eronder? 
)

iwayalover schreef:@Neon: Hoe staat t bij Neon?
Doet net of ze uitgehongerd is, iedere keer als er iemand de stal binnenkomt hinneken en onrustig op en neer lopen te drammen, zoals ze ook met voeren doet. Heel veel plassen, niet normaal meer! Stal was niet droog te houden. Iedere 2 dagen kon ik hem compleet leegscheppen, terwijl dat normaal eens in de week is en dan iedere dag/2dagen de drollen er uit (linksachter) en de urineplek eruit (rechtsachter, ja, ze is netjes opgevoed
). Sinds maandag heb ik haar op vlas gezet, geweldig!!!!
[edit] ik kijk de foto's na maar wat ze nu heeft kan ik echt met geen enkele foto vergelijken, nu is alles echt veel groter [/edit]
Hopen dat ze het op z'n minst vannacht nog binnen houdt (ja je verwacht het ook niet 17 dagen te vroeg hé!) 
)
maar druppende witte melk voorspelt meestal toch wel iets zou ik denken (vorige keer kegelde ze een week maar dat was geel, vanaf het wit werd was het er binnen de 12 uur) Nu heeft ze niet eerder gekegeld maar is het meteen boem patat witte druppels