marlijntjuh schreef:@ MarijeR Macy de belangrijkste mijlpaal uit de hele drachtGefeliciteerd!! Vanaf driehonderd dagen begint het er allemaal een beetje op te lijken. *jaloers*
Ik dacht dat ze vorig jaar Myron heel erg had overdragenMaar toen las ik pas maar een beetje op bokt, dus waarschijnlijk heb ik dan een gedeelte gemist
![]()
Nee vorig jaar had ze ook vroeg geveulend, 325 dagen na de 1e dekking. Gem. worden ze zo'n 5 tot 6 dagen daarna nog gedekt dus dat zou krap aan 320 dagen na de laatste dekking zijn geweest.
Alleen begon ze rond de 310 dagen al met kegelen vandaar dat het misschien lang leek te duren.

Ook weer van de partij dit jaar.
Ben wel benieuwd naar foto's. De meeste foto's hier in het topic zijn uit de klei getrokken buiken dus netjes poetsen is niet nodig

Flettie, geef je merrie met die gladde bodem maar een rollator

Valt ze minder snel...
Af en toe houd ik ook m'n hart vast als ik die merries in volle galop aan zie komen glibberen. Ik neem er meestal 3 tegelijk mee uit de wei en dan lopen er minimaal 2 los mee. Die gaan ook wel eens wat harder dan de bedoeling over het enige stukje wat echt glad is...
Dana, Donkey schiet al lekker op. Weet ze dat zelf ook al?

Hier komt morgen de DA om de eerste 2 merries de laatste enting voor het veulenen te geven.
Kan hij meteen ook even de honden enten.