Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TJTlover schreef:ja, dat is dus het probleem,
we hebben geen idee waneer ze gedekt is.
Vorige eigenaar bleef eerst ontkenne, maar heb dr foto's enzo gestruurd, en nu heeft ze nog steeds niets terug gestuurd.
Sommige mensen...
Faniek schreef:Ik word helemaal gek en iedereen zegt wat anders dus ik vraag het maar 1 keer goed hier...
Waar zitten de banden?
De 1 zegt dit en de ander zegt dat.... ik weet het nu helemaal niet meer
Patoucha schreef:Faniek schreef:Ik word helemaal gek en iedereen zegt wat anders dus ik vraag het maar 1 keer goed hier...
Waar zitten de banden?
De 1 zegt dit en de ander zegt dat.... ik weet het nu helemaal niet meer
in de driehoek tussen de staartaanzet, het kruis en de heupbotten, dus eigenlijk van achteraf gezien, schuin boven/naast de staartaanzet
snap je?
Patoucha schreef:@Faniek; Misty is trouwens een beetje onrustig op de cam, daarnet liep ze rondjes, ze keek om naar haar buik en ging beetjes drinken...
Faniek schreef:
Nee niet echt sorry
Faniek schreef:Patoucha schreef:@Faniek; Misty is trouwens een beetje onrustig op de cam, daarnet liep ze rondjes, ze keek om naar haar buik en ging beetjes drinken...
Ja ze drinkt inderdaad heel erg veel en steeds een beetje. Veel met staart zwaaien....
Maar haar tepels zijn nog niet vol dus nu probeer ik op andere sypmtomen te kijken... dus bijvoorbeeld banden, maar zeg maar naast de staart is het zachter dan bij mijn andere haffen, maar ik hoorde van iemand dat je boven de staart moet zitten?
Patoucha schreef:boven de staart zit zijn wervelkolom, daarnaast dus aan twee kanten...
Faniek schreef:Ok dus je moet niet iets verder naar onderen zitten zeg maar? Haar kont is wel ingezakt, maar iets boven de staart kun je het niet echt super indrukken. Wel precies naast de staart en iets naar beneden.
Patoucha schreef:Faniek schreef:Ok dus je moet niet iets verder naar onderen zitten zeg maar? Haar kont is wel ingezakt, maar iets boven de staart kun je het niet echt super indrukken. Wel precies naast de staart en iets naar beneden.
Je bedoelt toch niet haar broekspieren?? de banden zitten iets boven maar ook naast het bovenste deel van haar staart, het is niet een klein stukje, maar best een behoorlijk stuk wat slap wordt hoor, dus ik denk eigenlijk dat wat jij bedoelt wat slap is idd de banden zijn...