Ze was gaan liggen en toen weer staan en weer liggen en toen weer staan en toen is ze niet meer gaan liggen. Ze was wel heel rustig. Was aan het beeldbellen en het duurde te lang dus is hij inde auto gestapt en hierheen gereden en heeft er echt aan moeten hangen. Het is een groot veulen. Mijn merrie is maar 1,61m.
Ben helemaal verliefd op hem.
Knolselder de vader is gitzwart dus verbaasde mij dat hij donkerbruin is want zelf is ze zwartbruin. De vader van de vader heeft dezelfde kleur dus zal daar wel van gekregen hebben. Vind het een mooie kleur en blij mee.
Kendra
Geplaatst: 23-03-24 16:08
Ja, hier ook een keer staan-liggen en weer staan en lopen, heel onrustig. Ik wist gewoon niet wat we moesten doen, veulen kwam er al aan en dan zo'n paniekerige merrie. Laten, of juist helpen?
Weet eigenlijk niet eens meer of het een maiden was, denk het wel. Merrie heeft het later trouwens gewoon weer volgens het boekje gedaan.
Wat is het leven toch oneerlijk en ongelofelijk hard.
Onze lieve Sterre is er niet meer. Ik heb gedaan wat ik kon maar het leven was haar niet gegund.
Enigste en juiste keuze die ik voor haar nog maken kon was haar laten gaan.
Mijn eerste eigen veulen na een helse bevalling ter wereld zien komen, mogen aanschouwen wat voor een enorme vechter ze was maar helaas net geen 3 weken oud mogen worden.
De allerlaatste foto van Sterre waar ze moegestreden in het weiland ligt omdat ze niet meer op d'r benen kon staan.
Wat een verdrietige afloop Sabbuh…. Je hebt een behoorlijk stresserende weg achter de rug en het was je zo gegund om Sterre in een stijgende lijn te zien gaan. Sterkte…
Ach jee het mocht toch niet zo zijn voor Sterre . De ervaring leert wel als het niet gaat, gaat het vaak in een neerwaartse spiraal. Wij hadden het vorig jaar. Dat veulen mocht maar 3 dgn worden. Zo iets is sneu. Sterkte
Kiko, volgens mij zijn er helemaal nog geen vos veulens van one million of wel. Ja een maar die word schimmel.