Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

linda2008 schreef:Haha pretty dat durf ik niet aan hoor!! Ze heeft al een lekkere wintervacht en lijkt meer op een hangbuikzwijntje

niet kreupel maar rechts achter net wat korter.. Ook als ze stil staat lijkt het alsof ze haar achterhand wil ontlasten door haar achterbenen helemaal naar achter weg te zetten... Er was toevallig een DA op stal die dacht dat ze misschien vast had gelegen dus moest 2 dagen metacam geven en 4 dagen stappen en dan weer rustig oppakken. Maar was helemaal vergeten te melden dat ze drachtig is dus voor de zekerheid nog even mijn eigen DA gebeld om te vragen of dat wel kan maar volgens hem kon 2 dagen geen kwaad. Dus nu hopen dat het niks ergs is en dat ze snel weer goed loopt
Hopelijk is het idd wat kleins en is ze met een paar dagen weer goed!
Gisteravond stond madam op haar gemakje anderhalve kilo brok/granen weg te kanen (ipv driekwart, wat ze normaal krijgt), met een zielsgelukkige snoet

Onze namen lijken gewoon echt te veel op elkaar 
Zijn ook absoluut geen knieperds qua voer, ze komen sowieso nooit te kort dus wat dat betreft is het goed vertrouwd. Enige rem die ik erop zet is wbt bevangenheid, als Miep zo hard aankomt moeten we uit gaan kijken want ze heeft het dus blijkbaar (nog) niet nodig. Maar dat kan dan prima overlegd worden dus dat is ook al gedaan 

, is al richting de 1.35 aan het gaan
) man gespeend, volgende week gaat hij de wijde wereld in. Belker hier op bokt heeft hem gekocht, die komen hem zondag ophalen en rijden direct door naar de Eifelopfok. Hij komt dus op een fantastische plek te staan.

eigenlijk ook wat je onder het zadel doet. Als ze niet warm gelopen zijn hoe kunnen ze dan knallen in de ring. Je zet ze gewoon iets scherper aan de comando's de steiger was ook heel netjes van haar. Ze mocht niet naar voor, achter, link of recht ja dan maar omhoog dacht ze
toen ze gelopen had was het ook goed en was haar opgebouwde spanning eruit