Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
jolandje schreef:bij andere drachten is Joanna super knuffelig, nu is ze voor de rest een bitch, na twee hengsten nu een merrietje misschien?
MarijeR schreef:
ponyparadijs schreef:Marije blijft ze altijd zo beschermend?
Die merrie van mij is zo makkelijk voor mij.
Ik mag er rustig bij gaan zitten
Maar niet iedereen hoor.
sandra8 schreef:Wanneer enten jullie je merrie ? En laten jullie de veulens altijd nageboorte checken door de Da ?
__Lauraa schreef:Die van mij staat al een hele poos niet meer voor de sulky. Paste niet meer.
Daarna heb ik nog wel een poos 3 keer per week met haar gefietst, maar ze werd steeds sneller moe dus nu staat ze al een paar weken stil. Lekker overdag in de kudde en 's nachts op stal.
Ze is vandaag 260 dagen drachtig!
[ [url=m/UaKwiL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Share schreef:Mijn merrie krijgt nu een muesli die ook geschikt is voor drachtige merries. Nu wilde ik als de zak bijna op is, overstappen op merrie brok. Maar ik twijfel een beetje omdat ze op gewoon brok vaak niet goed reageerde. (Maag problemen, jeuk en niet te houden) Zou ik dat met merrie brok niet ook hebben? Of zou ik gewoon die muesli kunnen blijven voeren? Ik wil niet dat ze wat tekort komt Iig.
En wbt de enting. Ze is in dec nog geent. Is het dan verstandig om 6 weken voor de dracht nogmaals te enten en de tetanus?
Alvast bedankt
ponyparadijs schreef:[naam] ik zou over gaan op de veulenmengeling
Daar zit net even meer in.
Ze zeggen alleen dat je het maar 1 week voor bevalling mag geven
Maar zie niet in waarom