Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_Patrick_ schreef:Ik vind dat tot nu toe de tijd omgevlogen is juist!
Heb al een beetje zenuwen hoor hihi, vind het spannend maar heel leuk!
[ Video ]
Bonnieaw schreef:Jeej ik ben er ook weer eens! Heb de laatste weken weinig tijd en heb dus weer zomaar bijna 20 pagina's gemist haha. Hoeveel veulens zijn er inmiddels geboren?
De DA is 2 weken terug bij ons geweest voor de enting en gelijk een scan. Niks te zien helaas, alleen vruchtwater. Hij zei dat dit de slechtste maand was om te scannen gezien de baby net naar beneden is gezakt. Beetje jammer gezien ik de scan iom hemzelf gepland had met de vraag of dit een goed idee was. Verder leek alles wel in orde zei hij, baarmoedermond was mooi gesloten en hij dacht met zijn vingers wel wat te voelen alleen daar kon de scanner niet bijWe moeten nog 107 dagen! Gaat toch wel hard! Vanaf wanneer mág het ook alweer geboren worden?
Rijden gaat inmiddels echt niet meer, ze gaat heel gek schudden met haar hoofd en veel in verzet. Zit ook wel wat tussen de oren denk ik, maar ga die discussie niet meer aan heb ik besloten. Gister voor het eerst aan de dubbele lijnen gewerkt en daar werd ze heel blij van dus gezien ze chagrijnig wordt van niks doen gaan we dit maar proberen.
Mexxuna schreef:Cemlys schreef:Hier zit er ook geen giga buik onder hoor annastasia. (vandaar dat ik een tijdje terug nog die urinetest heb gedaan, moet zeggen ze staat nu slanker dan deze zomer).
Waar koop je die urinetest, hoe heet ie?
Ik twijfel niet aan dracht, maar wel leuk om eens tussendoor te testen.
pretty schreef:Ik ben begonnen met uiertraining bij sommige kleintjes. Vooral maidens kunnen maar beter geleerd worden aan hun buik en uier te frummelen.
ik start gewoon met in de stal te gaan zitten en hun vaak aan te raken,te strelen en later gaan we zo steeds iets meer naar beneden/uier.