dank je dwyne, heb er ook goed over nagedacht en het zou super kunnen passen, alles wat hij mist heeft mijn merrie wel (qua exterieur) en derest hoef ik niet uit te leggen haha
Allen gefeliciteerd met de (merrie)veulens, prachtige dieren zijn er weer geboren!
Fokfanaat, wat onwijs moeilijk en hard voor jullie, veel sterkte en wijsheid toegewenst!
Dekken met Totilas, dat is toch wel een droom!
Es is vandaag de kraamstal in gegaan, ze weet nog niet zo goed wat ze met al die ruimte moet, maar dat zal wel gauw wennen. Hopelijk houd de merriegolf nog even aan, en zo niet dan hoop ik dat tussen eind mei en half juni er weer een merriegolf komt! Dit is haar laatste veulen en we hopen op opvolging! Dus stuur svp wat Merrie-veulen-vibes!!
Willen jullie ook duimen voor onze kleine Shoukran? Ik kreeg net een telefoontje uit Duitsland dat de DA onderweg is. De kleine man is enorm aan de diarree, het spuit er gewoon uit, hij drinkt niet meer, en is erg benauwd. Ook is hij al lichtelijk uitgedroogd. Hij is nog zo ontzettend klein en kwetsbaar, ik hoop dat het goed gaat komen. Arm klein veulentje, ik vind het nu echt heel vervelend dat hij zover weg staat. Al is hij daar beter af, mocht hij naar een kliniek moeten kan dat nu ook midden in de nacht, hier kunnen we 's nachts niet van het eiland af.
Airborn, ik duim ook voor jullie!
Maseike
Geplaatst: 10-05-10 21:49
Fokfanaat sterkte
Airborn duimt ook hard mee hier.
essiesilly ben benieuwd volgend jaar. Wilde Mon voor de gein ook aanmelden denk die komt toch niet door Mannetje zag dekgeld en kreeg het aan zijn hart
Lindalieneke, LadyAngel en Sjelle: Gefeliciteerd met de veulens! Fokfanaat: Heel veel sterkte met je merrie en de beslissing die je moet nemen. Een mooi veulen heeft ze gegeven. Airborn: ik duim ook dat alles goed komt, sterkte.