Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dewi is behoorlijk afstandelijk, maar ik had dr vanaaf opgesloten op stal zodat ze rustig dr brokken kon opeten zonder dat Aman dr van mee zat te vreten. Dus ik kom na het wassen van m'n auto even kijken hoe ver ze is, is alles op, dus deurtje open, zodat ze weer naar buiten kan. Blijft ze gewoon bij me staan, en schooien enzo. Dus ik denk, eens kijken of ze nog meer wilt, dus nog een beetje in de emmer gedaan, en die vastgehouden, heeft ze een heel tijd gewoon uit de emmer gegeten. En daarna gewoon lief met dr hoofd tegen me aangestaan, heel rustig

.
Het gaat opschieten met je meisjes. 
.KootMiraDrum schreef:gem schreef:"Sooooooo die is dik-maaaaaan" (dikmans negerzoenen)
PAS OP, ZWENKT UIT!
Ze krijgt helemaal geen negerzoenen hoor! Is niet goed voor haar lijn!
Zonder dollen, ze krijgt welgeteld 3 plakjes hooi op een dag en 1 schepje Dodson & Horrell Safe & Sound, that's it!

Dennis schreef:Volgens mij kan je er niet omheen om die buik.
Ik word niet als schuurpaal gebruikt, maar mijn halve kuubskist waar ik hooi in voer is vandaag 3 meter verplaatst (en met 'normaal schuren' verschuift hij niet).

Mira heeft ook wel al een zuchtplaatje onder aan de buik zitten. Zal van 't weekend ook wat zijaanzichtfoto's maken, ze valt best wel mee
)