Ze zullen vast hun uiterste best doen om het te laten lukken, begrijp ook wel dat de cam uit staat, iedereen heeft een andere mening over hoe het aangepakt zou worden, daar hebben ze allemaal niets aan, zij staan er voor en zij zullen het moeten oplossen
shasta wat ben je een brave merrie, netjes wachten tot 9 uur en dan je veulen eruit doen, super afspraken mee te maken
Ik heb de afgelopen dagen de lijst van de eerste pagina bijgewerkt, alles waarvan ik kon vinden dat er een veulen geboren was is er af.
Merries die nog in het zwart staan zijn wel aangemeld maar was nog geen topic/cam van. Die links komen er nog een keer bij.
Marestare heeft de merries die overtijd liepen en een lopend topic hebben allemaal een nieuwe uitgerekende datum gegeven in maart, dit heb ik zo overgenomen, zo vind je Shasta en Rain bijv ook bij maart In principe staan alle merries die nog moesten plus alles merries van maart er nu dus in
gelijk heb je:) weet jij toevallig ook wie er spannend zijn..?
Nicole288
Geplaatst: 03-03-09 18:35
shasta was blijkbaar spannend eerder vandaag, net toen ik er niet was natuurlijk, ik zweer het die stopt overal mee als ik de cam aanzet Queen Debonair van Norsire was al spannend, bij Fields zijn er nu 3 overtijd, daar kan ook vanalles gebeuren, CC Mountain Shadow van Silver Belle, Ellie van High Hopes leek er vannacht zo veel op dat ze een vals high alert hebben gegeven en er zijn er altijd nog een paar die er tussendoor piepen en ineens voor gaan
ik had al gezien dat Snitch een bal en een geit had gekregen stonden vanmiddag samen lekker te knabbelen.
CenD
Geplaatst: 03-03-09 19:39
Het was trouwens een Colt van merrie Lizzy
Hope2012
Geplaatst: 03-03-09 20:15
pfoe zie dat ik een behoorlijk heftige bevalling gemist heb .
nou shasta als het aan mij ligt mag je beginnen maar geloof dat er nog een paar weg zijn dus nog even ophouden fdan maar . geloof dat de afgesproken tijd 9 uur vanavond was .