Laat het een valse wee zijn dan! Een teken van leven! Van iets wat er toch onderhand wel graag uit wil... (hoop ik)
marielle als je een stukje terugleest dan heb ik er een stuk of 8 neergezet die leuk zijn om te kijken..
Haha, ik ging net kijken of jullie wee echt een wee was, maar ze stond inderdaad alweer...Ik ben erg benieuwd. Ben er niet meer zo lang, maar de laptop gaat mee naar boven
@ Kannie: Open paint. Klik op de cam die je op de printscreen wil, en druk op alt+print screen. Klik weer op paint en klik op plakken. Dan moet het lukken! Succes
oke thanks iris, ben vandaag niet zo van het teruglezen ma k zal is kijken. heb er nu drie aanstaan en mijn scherm is aardig vol
Toch heeft Fancy haar oortjes de hele tijd in haar nek, of ze heeft weeën of oefen weeën of het veulen heet stampertje
oma schreef:Toch heeft Fancy haar oortjes de hele tijd in haar nek, of ze heeft weeën of oefen weeën of het veulen heet stampertje Klopt maar dat heeft ze nu al dagenlang.Zou blij zijn als dat veulen eindelijk geboren is want ik vind het er niet fijn uit zien.