Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Farada_Arabs schreef:Ja het is snel maar ik wacht al zo lang... 2.5 jaar bijna.. (1ste dekking is nooit gelukt.. was KI)
yashilha schreef:Farada_Arabs schreef:Ja het is snel maar ik wacht al zo lang... 2.5 jaar bijna.. (1ste dekking is nooit gelukt.. was KI)
dat vind ik kort heb er 14 jr op moeten wachten,m'n eerste merrie kreeg een uierontsteking,voor dat ze gedekt zou worden,het uier is nooit meer inorde gekomen en yashilha werd nooit mooi hengstig,tot dit jaar
![]()
Dus ik ben sinds dien in een feeststemming,maar dat snappen jullie wel
salliona schreef:Jennyk: 3 dagen na vadina is wilona uitgeteld dus wie weet zitten we rond dezelvde tijd te waken 's nachts! En ik zie dat creamer van jouw 3dagen na liona is uitgeteld, ook kortbijeen!
Nicole288 schreef:Donja: Nu maak je ons nieuwsgierig naar Spaanse Waterhond-puppies, heb je een foto?
Ik zou toch laten voelen, ik kan er slecht tegen als ik het niet zeker weet
salliona schreef:Katrienh: hmm, klinkt goed! alleen die bles?!!
katrienh schreef:Pompom ziet er goed uit Iorr. Wat zit er nog achter jus de pomme ?
katrienh schreef:Pompom ziet er goed uit Iorr. Wat zit er nog achter jus de pomme ?
salliona schreef:Katrienh: hmm, klinkt goed! alleen die bles?!!
Haha, denk dat ik mij scheel op dat kolletje zou kijken moest ie zoiets hebben![]()
Wat een schattige krullebollen Donja!
Ze is al mooi rond Uriah