mayday schreef:maar ik heb je wel mooi ingehaald,nou ja mijn merrie dan![]()
![]()
Ja, zeg! Wrijf het er nog maar eens in
Dank u dank u voor alle felicitaties
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mayday schreef:maar ik heb je wel mooi ingehaald,nou ja mijn merrie dan![]()
![]()
nee, niet slaan
)
?
???
....
zit het gaatje wat dichterbij hahahaha Maar hij kwam er zonder problemen op hoor, muts vergat alleen haar staart weg te halen, dus daar zat hij doorheen te porren.... Lekkere slimme muts heb ik hoor 
maar dat zei hij ook vorige week
dus het is nog afwachten
..dat mocht dus niet,ik moest hem afscheuren
, alles is wel ok,maar moet opletten voor ontsteking nu
Wat een moppies zijn die shetveulentjes toch.

Is er ook een oorzaak bekend of een vermoedelijke oorzaak?
Heb je nog foto's kunnen maken of toch maar liever niet. Hoe is je merrie eronder? Hoop dat de pleegveulen klikt endat het dan alsnog een goed stel wordt! Ik ga voor je duimen!
Hij doet druk maar als he terop aan komt is hij heel rustig en stapt ook weer rustig af. Ze hebben de hengst al 2 jaar lang gehad metdekken, dus weten precies wat hij doet (al weet je het bij paarden nooit helemaal, daar geef ik je gelijk in) maar toch geef ik meer om een ontspannen sfeer, dan gelijk alles vastzetten, daar raakt een paard meer van in de stress als dat het (redelijk) "natuurlijk" gebeurd. Mijn paardje heeft een traumatisch verleden, dus als je haar gaat vastzetten, dan raakt ze helemaal in paniek, als je met de longeerzweep komt aanzetten, schietze al in blinde galop door de bak heen, dus we houden het maar zo natuurlijk mogelijk!
Die eerste foto heerlijkkkkk