@Merel he wat verschrikkelijk erg voor je! Ik weet als geen ander hoe verschrikkelijk machteloos je bent op zo'n moment
Heb je nog foto's kunnen maken of toch maar liever niet. Hoe is je merrie eronder? Hoop dat de pleegveulen klikt endat het dan alsnog een goed stel wordt! Ik ga voor je duimen!
@Nimber Lizzy stond niet aan een spantouw, ze is heel makkelijk en wat Keresa al zei, ze was zo ontspannen, slaat helemaal niet en staat dus totaal stil. Max is eigenlijk een sukkeltje
Hij doet druk maar als he terop aan komt is hij heel rustig en stapt ook weer rustig af. Ze hebben de hengst al 2 jaar lang gehad metdekken, dus weten precies wat hij doet (al weet je het bij paarden nooit helemaal, daar geef ik je gelijk in) maar toch geef ik meer om een ontspannen sfeer, dan gelijk alles vastzetten, daar raakt een paard meer van in de stress als dat het (redelijk) "natuurlijk" gebeurd. Mijn paardje heeft een traumatisch verleden, dus als je haar gaat vastzetten, dan raakt ze helemaal in paniek, als je met de longeerzweep komt aanzetten, schietze al in blinde galop door de bak heen, dus we houden het maar zo natuurlijk mogelijk!
@Amandake Ohhhhh wat een lekker ding zeg
Die eerste foto heerlijkkkkk