Het Dikke Buiken Topic 2006!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 09:49

naja sjuim enige wat je kan doen is afwachten
Ik hoop voor je dat er wat in zit.

Pfffffff ik moet ook nog zo lang wachten
Dik anderhalve maand nog maar

jessje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 09:54

Welkom Sjuimpje!:wave:
Wel spannend zeg! Heb je geen foto van de merrie?

Marije, gefeliciteerd met de 300 dagen!!
Wat een buik heeft ze weer zeg!
Dat duurt ook niet lang meer...

Semra, mooi papier!

ibikus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 10:08

Ik heb geen recente foto's van de merrie, misschien na het weekeinde... (als ik haar een beetje toonbaar heb gemaakt )

Amandake

Re: Het Dikke Buiken Topic 2006!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 10:09

Inderdaad afwachten pfff is vervelend,weet er alles van
Romy(Haffie) zit nu op 257 dagen als ik het goed heb,,dus nog ( denk effe ) 83 dagen
Hier enkel foto's van mijn nieuwe Appaloosa hengstje en men drachtige shetmutsen

Ditch de hengst
Afbeelding

Cartouche uitgerekend 15 Mei
Afbeelding

Cleo ( als ze vol is ) April/Mei
Afbeelding

Ditch en Cartouche
Afbeelding

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 10:46

Hej Sjuim jij ook toch maar hier
Fijn dat ze nu eindelijk eens wat laat zien

Mac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 11:30

Nou Sjuim, da's effe een lekker meevaller!!
Macy's Mijlpaal (goede titel voor een boeketreeksflutboekje): woepie!
Wat een lekker dinkie zeg, die Ditch! Beb benieuwd hoe zijn zomerjas eruit ziet!
En IS: da's mooi om te horen! Hoe lang moet ze nog?

... en verder geniet ik gewoon mee van buiken, tietjes, etc. Hier wederom geen nieuws. Dus goed nieuws.

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 11:50

Sjuimpje schreef:

Zaterdag ochtend dus de deken afgetrokken, en wat denk je?
TONNETJE ROND!
Echt onmisbaar!

Trek jij 1x in de zoveel maanden de deken van je paard??

Hier verder geen nieuws, we zitten vandaag op 222 dagen en alles is hetzelfde als anders.

peetje82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 12:16

Hier weinig nieuws te melden, gister heeft lekker wat door de bak gewaggeld, nemt de moeite niet meer om te bokken(zou dit dan het moment zijn om es een buitenritje te proberen?? )
Eind volgende week haal ik de deken eraf, nu ben ik al aant afbouwen, door overdag zonder te laten staan.
Ze moet nog een paar weken, maar je weet het nooit he?!

Voor alle mensen die hier nieuw zijn, welkom welkom, en veel sterkte met het lezen van tig pagina's per dag! }>

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 12:35

Morguh

Voor alle nieuwkomers: welkom! Ik ben erg benieuwd naar dikke buikenfoto's van jullie.... of beter gezegd: jullie paarden

@ IndianSummer: lekker buikje heeft ze al

voor Macy omdat ze de 300 dagen heeft gehaald.

@ Nimber: gefeliciteerd met de 2 winstpunten van je drachtige muts!

@ amandakè: leuk Shethengstje zeg! Heel apart kleurtje

Hier verder weinig te melden behalve dat mevrouw gisteren een flinke schuiverd heeft gemaakt met d'r dikke buik Ze waren met zijn 2en wat aan het bakkeleien. Vrouwtje liep op d'r dooie gemakkie door de bak Hercules te 'pesten'.... dat is af en toe al reden genoeg om te gaan bakkeleien Maar na 1.5 week geen drollen kunnen opruimen ivm vast vriezen lag de poephoek aardig vol Maar gisteren dus wel met ontdooide poep... en mevrouw was lekker aan het draven en lag opeens op d'r zij Waarna ze gelijk weer overeind kwam, even haar hoofd schudde en er weer vandoor ging toen ik naar d'r toe wilde komen. Zo te zien was er niks aan de hand maar naderhand nog wel even geknuffeld. Beeb zat er vanochtend nog steeds in dus ik ga er maar vanuit dat het goed is gegaan...

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 12:36

Die Ditch, is dat toevallig een appie met als stalnaam Angel Ditch?

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 12:47

Is idd wel even schrikken als ze onderuit gaan. Viërra is ook al 2 keer onderuit gegaan. Ook bji haar zit het veulen er nog in dus ja het zal wel goed zijn.

Amandake

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 12:58

@neonlight : ja dat klopt,ken je hem ?

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 13:00

Zoooo ben weer bij gelezen.....
Leuke dikke buiken.
De trieste dingen sla ik even over nu, kan er eventjes niet tegen.

Gezellig weer een paar "nieuwe" erbij.... Kunnen we nog meer genieten.

Mac: waar haal jij toch al die snedige namen en texten vandaan. (die van de Mac was ook al zo goed gevonden) Geweldig. Macy's mijlpaal... Laat haar nou niet op ideetjes komen anders komt er weer een macy uitgifte.....

Flettie: Hier gaan ze ook makkelijk onderuit Vooraan het weiland is het blub...Elk paardje is al onderuit gegaan behalve Honey (gelukkig)
Zij loopt echt op eieren....Ik heb een poosje zitten bedenken wanneer ik haar voor het laatst heb zien draven. Laat staan galopperen.
Kan het me echt niet herinneren. Raar beest he?

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 13:13

Barb schreef:
Trek jij 1x in de zoveel maanden de deken van je paard??

Van een fokmerrie wel ja
Daarom mag ze ook nog niet op de foto zoals ze er nu bijstaat

Nou staat ze nog niet zolang met deken hoor, volgens mij heb ik hem er pas net voor de kerst opgegooid, toen vond ik het zo vies koud met een harig windje en ze heeft zo'n dun vachtje.

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 13:23

hahaha oke ik vat hem

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 13:34

twinkel schreef:
Mac: waar haal jij toch al die snedige namen en texten vandaan.

Erm. Gewoon een levendige fantasie, vrees ik Afbeelding. Wij wachten geduldig op Macy's nieuwe (flut)romannetje. Volgens de traditie van de Bouket Reeks moet de dekking ongeveer op blz 73 komen .

Lee doet ook niet zomaar overal meer aan mee hoor. Sinds haar buikschuiver in December blijft ze keurig staan als de rest een ererondje doet.

Dana01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 13:37

whahahahahah sorry hoor, ik lig in een deuk !!!!

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 13:42

Ach, ik hoop dat mevrouw er van geleerd heeft. Dat ze toch niet meer zo soepel en wendbaar is met die dikke buik

Ik ben gisteren trouwens nog vreemd gegaan met een ex-maatje van d'r. Sindskort ga ik elke zondag naar vrienden van me. Dat zijn ook de eigenaren van de pappa van Fayette d'r beeb. Dan ga ik daar met Noelle (= dus eigenaresse ) een buitenrit maken met hun Tinkers. Fayette houdt dat toch niet meer vol dus maar lekker die van hun pesten. Maar gisteren dus met haar grote ruinenvriend gereden. Bij die mooie vent stond ze ten tijde van de dekking in de wei en Fayette is absoluut geen allemansvriendje maar met Flanagan was het gelijk dikke mik. Was ook wel een leuk koppel: Flan en Flet Helaas voor haar heeft ze toch echt moeten sexen met Gulliver en niet met Flan
Maar gisteren heerlijk buitenritje gemaakt. Duurde iets langer dan gepland want we waren een beetje lichtelijk verdwaald Dat bos is daar ook zo inmens groot dat we toch maar eens iets van een GPS moeten meenemen. Gat in de markt: TomTom voor op je paard?

Hihihi, mijn manager is net 2 uur terug van zijn vakantie maar ik heb hem daarnet maar even aan het werk gezet. Anders komt die maandafsluiting nooit op tijd af

@ Sjuim: trek die deken er dan nog eens vanaf en ga eens foto's maken!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 13:47

@amandakè: omdat ik zelf een appaloosa heb die half New Forest is en ook met New Forest hengsten dek is Angel Ditch mij goed bekend, omdat hun in het verleden natuurlijk ook met New Foresters fokten (geloof dat ze dit jaar daarmee zijn gestopt). Margriet, degene die hun website heeft gemaakt, zit hier overigens ook op Bokt. Weet zo even niet onder welke naam, maar haar kom ik tegen op het appaloosa-forum en het New Forest forum. Hoe heet het hengstje verder? Heb je er ook nog foto's van vroeger van? Wie weet kan ik je nog wel links geven waar hij op staat namelijk!

Amandake

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 14:00

@neonlight : zijn volledige naam is " angels ditch winnetou" ik heb hem van iemand particulier gekocht hier in Belgie,daar ze met 3 hengstjes zat en conflikten wil vermijden.

- Appaloosa forum ??? wist ik niet dat die hier was,ga gauw eens een kijkje nemen

Dana01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 14:01

zo weer een mijlpaal, Navajo nog 20 dagen cheyenne nog 45 dagen

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 14:06

@ MarijeR Macy de belangrijkste mijlpaal uit de hele dracht Gefeliciteerd!! Vanaf driehonderd dagen begint het er allemaal een beetje op te lijken. *jaloers*
Ik dacht dat ze vorig jaar Myron heel erg had overdragen Maar toen las ik pas maar een beetje op bokt, dus waarschijnlijk heb ik dan een gedeelte gemist

@Semra, Mooie hengst hoor! Ik vind dat die kwpn (sorry als het een ander ras is ) hengsten altijd zo'n mooie actie-foto's hebben.

@Sjuimpje. Ik hoop dat je merrie drachtig is! Kun je hier ook lekker mee gaan schrijven. Ben benieuwd naar foto's. Wanneer is ze precies uitgerekend?

@Amandakè. Leuke hengst hoor Ik vind Cartouche ook wel een schatje.

@Flettie. Wat een gekke muts is Fayette zeg Die gaat er gewoon bij liggen. Zit ze haar baasje een beetje bang te maken.. Hoe durft ze !

@Dana. Ook jij gefeliciteerd met de mijlpalen Komt ook wel heel dichtbij bij jou zeg!

Hier nog steeds niet echt iets boeiends te melden. De dierenarts komt straks de paarden enten.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 14:18

Ik dacht al dat het Winnetou was!

Afbeelding
Dit is Winnetou op de keuring afgelopen jaar! Ik zal Margriet eens een pb-tje sturen met een link naar hier, zij zal het wel leuk vinden dat ze Winnetou weer gevonden heeft!

_Marlijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 14:21

Wat een verschil, Winnetou op de foto nu, en op de foto in de zomer! Wat een beertjes worden shetlanders toch altijd.

Amandake

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 14:27

@neonlight : GAAF !!! bedankt hoor,is wel fijn om te zien