Ik hoop voor je dat er wat in zit.
Pfffffff ik moet ook nog zo lang wachten

Dik anderhalve maand nog maar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
) April/Mei

Sjuimpje schreef:
Zaterdag ochtend dus de deken afgetrokken, en wat denk je?
TONNETJE ROND!![]()
Echt onmisbaar!
)

voor Macy omdat ze de 300 dagen heeft gehaald.
Ze waren met zijn 2en wat aan het bakkeleien. Vrouwtje liep op d'r dooie gemakkie door de bak Hercules te 'pesten'.... dat is af en toe al reden genoeg om te gaan bakkeleien
Maar na 1.5 week geen drollen kunnen opruimen ivm vast vriezen lag de poephoek aardig vol
Maar gisteren dus wel met ontdooide poep... en mevrouw was lekker aan het draven en lag opeens op d'r zij
Waarna ze gelijk weer overeind kwam, even haar hoofd schudde en er weer vandoor ging toen ik naar d'r toe wilde komen. Zo te zien was er niks aan de hand maar naderhand nog wel even geknuffeld. Beeb zat er vanochtend nog steeds in
dus ik ga er maar vanuit dat het goed is gegaan...
Laat staan galopperen.Barb schreef:Trek jij 1x in de zoveel maanden de deken van je paard??![]()

twinkel schreef:Mac: waar haal jij toch al die snedige namen en texten vandaan.
. Wij wachten geduldig op Macy's nieuwe (flut)romannetje. Volgens de traditie van de Bouket Reeks moet de dekking ongeveer op blz 73 komen
.
) een buitenrit maken met hun Tinkers. Fayette houdt dat toch niet meer vol dus maar lekker die van hun pesten. Maar gisteren dus met haar grote ruinenvriend gereden. Bij die mooie vent stond ze ten tijde van de dekking in de wei en Fayette is absoluut geen allemansvriendje maar met Flanagan was het gelijk dikke mik. Was ook wel een leuk koppel: Flan en Flet
Helaas voor haar heeft ze toch echt moeten sexen met Gulliver en niet met Flan 
Dat bos is daar ook zo inmens groot dat we toch maar eens iets van een GPS moeten meenemen. Gat in de markt: TomTom voor op je paard? 

Hoe heet het hengstje verder? Heb je er ook nog foto's van vroeger van? Wie weet kan ik je nog wel links geven waar hij op staat namelijk!

Gefeliciteerd!! Vanaf driehonderd dagen begint het er allemaal een beetje op te lijken. *jaloers*
Maar toen las ik pas maar een beetje op bokt, dus waarschijnlijk heb ik dan een gedeelte gemist
) hengsten altijd zo'n mooie actie-foto's hebben.
Ik vind Cartouche ook wel een schatje.
Die gaat er gewoon bij liggen. Zit ze haar baasje een beetje bang te maken.. Hoe durft ze
!
Komt ook wel heel dichtbij bij jou zeg!