Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fokfanaat schreef:wat voor mij ook telt is dat het veulen nu nog zo goed en fit was, als ze heel slap en slecht zou zijn, had ik dit denk ik niet aangegaan, maar vond dat ze de kans moet krijgen. Financieel waarschijnlijk niet handig, maar ik hoop dat ze iig de dierenarts kosten nog wel op zal leveren, er is me gezegd dat als ze hier goed doorheen komt er op latere leeftijd geen schade van over gehouden wordt en ze gewoon een gezond sportpaard kan zijn,
SparkYY_8 schreef:Gefeliciteerd, Chelleke!
Oh Balko, ik ben in November moeder geworden van een meisje, maar ik moet er niet aan denken dat dat gelijk gelopen had met de uitgerekende datum van onze merrie! Die stress kon ik toen echt niet erbij hebben haha! Stond al te janken als een klein kind toen ons veulen van vorig jaar eind oktober afgespeend/verkocht werd whahahaIk ga voor je duimen dat je een makkelijke bevalling hebt en snel weer op de been bent!
Renske_W schreef:Veulen wat ik ken met veulenziekte, is er ook goed doorheen gekomen, en die lag toen echt heel slecht.
Had een zonnesteek en kreeg daar veulenziekte bovenop.
Is inmiddels ook alweer 16 jaar geleden. Maar paard heeft prima gelopen in de dressuur, springen en cross.
immii_clarr schreef:Hier een boefje die best wel veel aan mama's staart zit. Ik heb wel van dat vreselijke stinkspul om erin te spuiten, maar voor ik dat erin spuit ga ik eigenlijk liever opzoek naar een alternatief wat wel vies is maar niet zo vreselijk stinktIemand tips voor antibijt in sprayvorm dat dus niet zo mega stinkt?