Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
soof is het met haar 253 dagen al helemaal zat. Ik mag absoluut niet aan haar buik en is niet te genieten... lang leven een merrie!

Maar ik zie in ieder geval veelbelovende verhalen voorbij komen!
Hoe lang zou zij nog moeten?
Ik vind de uierontwikkeling ook aardig vroeg... Ik zou dan ook voor de zekerheid laten scannen, dan kun je ook met een gerust hart (met wel of geen medicatie) de laatste periode in gaan
Het zou ontzettend zonde zijn om je veulen nu nog te verliezen
Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar just in case.... De dierenarts had het inderdaad wel moeten zien als het vruchtje al ouder was...
Het leek in het begin zo lang te duren, maar nu komt het toch al echt heel snel dichtbij! Ik ben ontzettend benieuwd naar haar veulentje
De ene keer doet ze super lief en staan ze te wachten op knuffeltjes, mag ik aan haar buik zitten en vind ze dat absoluut geen probleem. De andere keer verandert ze in een terror pony
Dan mag je niet bij haar komen, niet aan haar zitten en kan ze onwijs boos doen als je haar buik probeert te voelen
Dan moeten de andere paarden ook niet dichtbij proberen te komen, haha. Terwijl ze normaal de laagste in rang is.
Zij wordt ook al best flink!
Die is ook al lekker rond 

we kunnen alleen maar raad geven en ik voel me geen beginner meer in het fokken.
Hopelijk is dat ook zo..
Normaal heel lief, nu een dikke zuurpruim. Als ik haar even poets moet ik echt om haar tandjes denken

Ik hoop dat het nu gewoon eens mee zit... Die van jou word al bol zeg!

)