Nog 2 keer per week 10/15 min max met meer stap werk dan echt aan werk en dat gaat gewoon goed. Zo ik denk dat die idd ook formaatje walrus aangaat nemen
Arianne en Luna2006 dank jullie wel!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nog 2 keer per week 10/15 min max met meer stap werk dan echt aan werk en dat gaat gewoon goed.
fokfanaat schreef:Nicole schreef:fokfanaat je eerste merrie wat een knap dier!!! Is dat die in verwachting is van totilas? Gaaf hoor![]()
.
die zwartjes zijn niet van mij hoor, die staan hier om te bevallen zijn beide ET veulens (halfzusjes/broertjes), dus dat zijn niet de echte mama;s!

pendelen moet ik nog steeds doen
ze is wel voorzichtig met rennen

ze had haar linker voorbeen de pees voor 80% door. Maar nu loopt ze weer goed en is helemaal niet kreupel, eigenlijk is ze ook nooit echt kreupel geweest (wat zelfs de dierenarts heel raar vond)
Heb voor nu twee merries uitgeprobeerd en die zouden volgens deze poging allebei een hengstje krijgen. Bij één daarvan hoop ik stiekem op een merrietje, maar mijn gevoel zei ook al een hengstje. Dit weekend maar eens goed uitproberen; krijgen ze toch een borstelbeurt en kan ik gelijk even dikke buiken foto's maken