Hee Peeps haar uier gaat nu voller worden. Wel handig als die spenen meer richting veulenmondje groeien . Dat moet nog iets meer vullen denk ik, dus dat gaat goed.
Annastasia: gefeliciteerd met je merrieveulen!! MI: gefeliciteerd met je verjaardag
Arme Peeps heeft het zwaar, dat valt bij Nudine gelukkig nog wel mee. Ik denk dat die het nog wel een paar daagjes binnen houdt. Maar ja, aangezien dit toch haar eerste veulen (die van vorig jaar niet meegerekend omdat het toen gewoon helemaal fout is gegaan al eerder in de dracht) is weet ik het niet zeker natuurlijk! Vanacht 2 keer wakker gebeld, met flink wat uurtjes ertussen dus dat viel mee
Iorrr
Geplaatst: 18-03-11 10:23
annastasia schreef:
Merrieveulen voor sianca. Nu 5 min oud. Nageboorte floept er ook net af.t
MI hartelijk gefeliciteerd! Kitzbi, gecondoleerd.... Een merrieveulen voor Sianca, yeah! horsii, leuk om te lezen hoe je je niet focussed op Peeps haar uierontwikkeling, terwijl die toch keurig zijn/haar best doet om te bevestigen dat 9 van de 10 uiers eerst stampvol zitten voordat er een veulen uit de merrie komt. Ze is een maiden, toch? Die weten niet wat ze overkomt, alles is nieuw, dus alles is ook het "vermelden" waard.
Wassen jullie de 'achterkant' van jullie merrie (om het zo maar even te noemen) eigenlijk voor de (verwachte) geboorte. Nudines staart is bijvoorbeeld behoorlijk ranzig Maar na de geboorte ook weer natuurlijk