De hengstjes die ik heb gehad waren wel allemaal vlot. Enkel had veulen van vorig jaar moeite met liggen. Zijn benen waren zo lang en nog stijl. Heel wat keren weg moeten leggen.
Watchnow. Spannend
Tinniie. Hopelijk zet ze nu door
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

1 en al rust.

Alhoewel we vorig jaar eentje hadden die binnen 45 min - 1 uur stond, gedronken had en gemest
Jeetje voller als dat kan toch niet he
Vandaag daalde de ph naar 7,2. En de melk is zo plakkerig aan het worden dat ik er volgens mij dingen mee kan gaan beginnen lijmen
Wel nog gelige melk dus geen witte maar ik heb al vaker meegemaakt dat melk niet altijd wit is in het begin maar soms meer gele stroop
dr uier ziet er nu zo uit ( ik zag naderhand pas dat er stro tussen zat btw). Ze had ook een mini harsje eraan vanmiddag maar kwam niet terug toen ik het eraf haalde dus verwacht dat het kwam door het liggen.
Maar als de merrie gewoon altijd netjes gevaccineerd is laten we ze niet extra enten voor de bevalling.
Al bijna een maand, jeetje wat gaat dat snel
hopelijk dit jaar voor jou een betere verdeling tussen merries en hengsten
hopelijk bij jou ook snel een veulen.
Hoe doet Winnie het voor de rest?
)
ze loopt nog steeds wat voor kwa uier op vorig jaar dus ik hoop dat ze niet weer overdraagt

) . Dit is haar eerste veulen bij ons dus benieuwd naar het verloop. Overigens ben ik wel mega trots van waar deze merrie komt. Ze was zo onzeker, bangig en geen vertrouwen toen ze kwam. Nu komt ze uit dr eigen knuffelen en zoekt ze zelfs vreemde mensen op voor aandacht
+ Echt een fijn paard geworden. Nog steeds gevoelig en spiegelt erg aan je maar dood eerlijk.