DDDara schreef:Jeetje Ual in je vorige berichtje typte je nog dat het eindelijk goed ging en nu dit........ wat een drama hoe gaat het nu? Wat is het vooruitzicht?
FF Jeetje wat erg zeg hopelijk knapt ze snel op.
Wat ik me afvraag hoe besluit je het risico te nemen om er zo veel geld in te steken zonder te weten wat de uitkomst is? Wanneer het je enige paard is puur voor je zelf gefokt kan ik het me nog wel voorstellen maar als je voor de handel fokt krijg je die kosten er toch nooit meer uit? Ik vind het wel super goed voor je paard dat je de keus maakt maar hoe graag ik het ook zou willen denk ik niet dat ik die keuze zou maken. Ik hoop dat het helemaal goed komt met haar!
Fleuribelle Heel veel strekte wat vreselijk!
PArisse Gefeliciteerd daar is die dan eindelijk wat een reus!
Quir wat een knappe merrie!
Ik vind dit echt een hele goede vraag DDara, en ik begrijp je overwegingen. Ik kan niet voor FokFanaat praten, maar dit is ook precies zoals wij er in staan. Er is echter één grote MAAR. Het is ons nu een paar keer overkomen dat een veulen onbedoeld een goudklompje werd (zo noemen wij ze
als ze heel veel hebben gekost). Want ik ben volstrekt rationeel en realistisch, tot het moment dat er echt iets aan de hand is. En dan gaat bij mij alles overboord en grijp ik alle kansen aan.... Het leven is dan zoveel waard - en dan maakt het niet uit of ze voor de verkoop zijn of voor onszelf. Het gaat bij mij dan heel diep dat zo'n dier recht heeft om alle kansen te krijgen. Ik verbaas me er zelf ook over hoe dat werkt
.
Het moet wel dierwaardig blijven overigens, daar ligt voor mij duidelijk de grens.
Over je andere mail: bij kou en harde regen gaan ze hier tussen de middag een paar uur naar binnen. Zeker totdat ze een week of 3 zijn.
Laatst bijgewerkt door Kendra op 03-05-21 17:41, in het totaal 1 keer bewerkt